Update 29 januari:
Sinds dinsdag 28 januari 2020 kunnen alle Ziggo klanten met een Mediabox Next of Ziggo Mediabox XL de 40 radiokanalen van XITE Music óók beluisteren via de XITE Music App.
Open de app via het menu van je mediabox en kies de zender die bij je huidige stemming past. Ze ziet nu ook wélk liedje er speelt 🙂
Per 1 april genieten Ziggo klanten van de nieuwe radiozenders van XITE Music! Deze dienst vervangt de Stingray radiozenders, die tot 1 april beschikbaar zijn.
Benieuwd wat XITE Music jou als klant biedt? Lees dan snel verder!
Wat is XITE Music?
Ben je een muziekliefhebber? Dan zit je bij XITE Music goed. Met 40 verschillende radiozenders, is er altijd wel iets te luisteren wat bij jouw stemming past.
Geniet van herinneringen met gouwe Ouwe, laat je kinderen swingen op Mini Disco of geef je romantische etentje sfeer met LOVE op de achtergrond. Dit zijn slechts 3 van de 40 kanalen!
Waarom vervangen jullie Stingray met XITE Music?
Met de komst van XITE Music, verdwijnen de radiozenders van Stingray. Dit doen we om ons tv- en radioaanbod te verbeteren. Met XITE Music bieden we muziek en zenders die passen bij alle mogelijke situaties en stemmingen. Daarnaast lanceren we hiermee en radiozender die volledig geprogrammeerd wordt rondom de optredens in de Ziggo Dome.
Alsof dat nog niet alles is, heeft XITE Music elke maand een themazender, met muziek in een thema dat bij die maand hoort. Ik kan jullie vast verklappen; het thema voor April is Oranje Boven
Waar vind ik de kanalen van XITE Music?
Vanaf 1 april vind je XITE Music op de kanalen waar je nu de Stingray radiozenders nog vindt; kanaal 863, tot en met 902.
Heb je naar aanleiding van deze aankondiging vragen? stel ze hier in het topic. Geniet van de nieuwe zenders!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mietekmike wrote:
Ook jammer dat Kid`s Radio van de Efteling er ook niet meer is !!
Rocky Luck wrote:
Michael Ziggo
xGarfieldx-Dave wrote:
Je moet ook rekening houden met het Platform wat anders is en het zal in de komende periode gerust wel aangepast worden en de update's worden zekers verwerkt,
Fish918 wrote:xGarfieldx-Dave wrote:Mag ik vragen welk Platform u bedoelt, in hoeverre dit anders is dan wat en bovendien hoe dit aangepast gaat worden?
Je moet ook rekening houden met het Platform wat anders is en het zal in de komende periode gerust wel aangepast worden en de update's worden zekers verwerkt,
Op welke updates doelt u en waar kan ik teruglezen dat die updates "zekers" verwerkt gaan worden?
Anders begrijp ik, vrees ik, niets van wat u schrijft.
xGarfieldx-Dave wrote:
Fish918 je mag Je zeggen :wink:
Xite zal een eigen content hebben en lichter of zwaarder content hebben, elke App is een Content of platform, De 1 kan zwaar zijn omdat hij veel verwerking heeft en de andere kan licht zijn en nauwelijks aanvulling nodig en makkelijker te bewerken
Omdat Xite net 7 dagen is gelanceerd komt het vanzelf goed, alles moet even zijn weg vinden, nieuw content en nieuwe uitdaging.
Fish918 wrote:xGarfieldx-Dave wrote:Nee dankuwel. Vousvoyeren heeft mijn voorkeur.
Fish918 je mag Je zeggen :wink:Xite zal een eigen content hebben en lichter of zwaarder content hebben, elke App is een Content of platform, De 1 kan zwaar zijn omdat hij veel verwerking heeft en de andere kan licht zijn en nauwelijks aanvulling nodig en makkelijker te bewerkenAls ik u goed begrijp denk ik dat u de vinger op de zere plek legt maar aan een belangrijk element voorbij gaat.
Omdat Xite net 7 dagen is gelanceerd komt het vanzelf goed, alles moet even zijn weg vinden, nieuw content en nieuwe uitdaging.
Ik ben van mening dat het met een radiozender niet vanzelf goed komt zolang de luisteraars en in het verlengde daarvan de provider, niet van zich laten horen. Ook denk ik dat het juist dat is wat in deze topic gebeurt.
Technisch zal het de komende tijd ongetwijfeld de goede kant op gaan met de Xite-kanalen; inhoudelijk heb ik daar een hard hoofd in. En daar wringt aan mijn kant nu juist de schoen. Met name de klassieke kanalen werden hier ten huize behoorlijk intensief beluisterd; hier was ook een keuze in; de muziek kon aangepast worden aan de stemming. Nu worden we geconfronteerd met een (1!) klassiek kanaal dat een ongeordende en ongecontroleerde stroom van onsamenhangende composities over ons uitstort. De kanalen van Stingray waren zorgvuldig samengesteld.
Ja, ik weet dat Stingray nog steeds via het internet te beluisteren is, maar laat ik daarop enkel zeggen dat dat in dit huishouden de nodige uitdagingen oplevert en Stingray via het web dus niet altijd beluisterd kan worden op de momenten waarop dat gewenst is. Dat kon wel toen er simpelweg volstaan kon worden met het invoeren van een kanaalnummer.
Ondertussen hult Xite zich in het diepste stilzwijgen, mijn mails worden niet beantwoord. In tegenstelling tot mijn mails aan Stingray die actief beantwoord werden en waarin actief meegedacht werd over mogelijke oplossing om de kanalen weer gewoon "achter-een-toets" af te spelen.
Helaas is dat vooralsnog niet mogelijk zonder van provider te veranderen.
xGarfieldx-Dave wrote:
Dus geef het even een Kans tot alles een beetje is gewend en draait, ga na een half jaar eens kijken of dan de klachten nog steeds aanwezig zijn en of die opgelost kunnen worden en niet na 7 dagen van lancering beginnen het werkt niet. Alles is nieuw en voor Ziggo ook, en het moet nog allemaal een plek krijgen.
Rocky Luck wrote:xGarfieldx-Dave wrote:Mijn suggestie was dan ook om na een maand die enquête te houden. Maar na wat langere tijd is ook prima natuurlijk.
Dus geef het even een Kans tot alles een beetje is gewend en draait, ga na een half jaar eens kijken of dan de klachten nog steeds aanwezig zijn en of die opgelost kunnen worden en niet na 7 dagen van lancering beginnen het werkt niet. Alles is nieuw en voor Ziggo ook, en het moet nog allemaal een plek krijgen.
Maar ik was er al bang voor. Van Ziggo geen reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.