Update 29 januari:
Sinds dinsdag 28 januari 2020 kunnen alle Ziggo klanten met een Mediabox Next of Ziggo Mediabox XL de 40 radiokanalen van XITE Music óók beluisteren via de XITE Music App.
Open de app via het menu van je mediabox en kies de zender die bij je huidige stemming past. Ze ziet nu ook wélk liedje er speelt 🙂
Per 1 april genieten Ziggo klanten van de nieuwe radiozenders van XITE Music! Deze dienst vervangt de Stingray radiozenders, die tot 1 april beschikbaar zijn.
Benieuwd wat XITE Music jou als klant biedt? Lees dan snel verder!
Wat is XITE Music?
Ben je een muziekliefhebber? Dan zit je bij XITE Music goed. Met 40 verschillende radiozenders, is er altijd wel iets te luisteren wat bij jouw stemming past.
Geniet van herinneringen met gouwe Ouwe, laat je kinderen swingen op Mini Disco of geef je romantische etentje sfeer met LOVE op de achtergrond. Dit zijn slechts 3 van de 40 kanalen!
Waarom vervangen jullie Stingray met XITE Music?
Met de komst van XITE Music, verdwijnen de radiozenders van Stingray. Dit doen we om ons tv- en radioaanbod te verbeteren. Met XITE Music bieden we muziek en zenders die passen bij alle mogelijke situaties en stemmingen. Daarnaast lanceren we hiermee en radiozender die volledig geprogrammeerd wordt rondom de optredens in de Ziggo Dome.
Alsof dat nog niet alles is, heeft XITE Music elke maand een themazender, met muziek in een thema dat bij die maand hoort. Ik kan jullie vast verklappen; het thema voor April is Oranje Boven
Waar vind ik de kanalen van XITE Music?
Vanaf 1 april vind je XITE Music op de kanalen waar je nu de Stingray radiozenders nog vindt; kanaal 863, tot en met 902.
Heb je naar aanleiding van deze aankondiging vragen? stel ze hier in het topic. Geniet van de nieuwe zenders!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lycke Ziggo wrote:HansH64 wrote:Hey HansH64 . Ik denk dat het dit keer een gevalletje 'niet goed gekeken' is (of een gevalletje 'niet weten waar te kijken')
Lycke Ziggo , Waarom worden de gebruikelijke ether-zenders (NPO, Qmusic, Radio10, Radio538 etc.) niet digitaal doorgegeven? Of heb ik niet goed gekeken...?
Kijk eens op deze link. Wellicht dat je het dan kunt vinden :-).
Laat je ons weten of het gelukt is?
xGarfieldx-Dave wrote:
Gooffy Misschien eerst even uitproberen kijken hoe en wat, het is allemaal nieuw en er komen diverse kanalen voorbij en wie weet zit er op dat ene kanaal wel iets geschikts bij.
Ik noem dat eerst de Kat uit de boom kijken.
marcello74 wrote:
enorme kritiek dat stingray zenders weg zijn terwijl wel bij concurrent is te luisteren,ziggo luistert gewoon niet naar klanten:thinking:
Patsi32 wrote:
King006
Gewoon zwart beeld (screensaver), geen info over het nummer welk momenteel afspeelt.
Raymond56465987461 wrote:
Hi, mijn opa luisterde graag naar de oude Hollandse hits (Willy Alberti enz ... )
Er is bij Xite geen alternatief hiervoor gevonden. Ik vind het erg jammer dat ik mijn opa nu moet teleurstellen dat hij geen oud hollandse hits meer kan luisteren via de mediabox.
Ik ben zelf ook een fanatiek gebruiker van de Stingray (zowel op de box als de app) en vind het echt super jammer dat Ziggo de samenwerking heeft beëindigd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.