1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
sly

Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Wordt Movies en Series XL kosteloos vervangen door SkyShowtime op mijn Humax?

Let op: Heb jij géén Next of Next Mini in huis en ben jij wél geabonneerd op Movies & Series L of XL? Dan geniet je na activatie gratis van het gehele SkyShowtime aanbod via de SkyShowtime app. Download de app op een eigen apparaat zoals je tablet, Smart TV of mobiel via de bekende app stores.

Informatie toegevoegd door moderator.

Ik had even een vraag ik heb alleen televisie van ziggo met het pakket movies en series XL.

Ik lees veel in de media dat movies en series overgaat in showtime,

nu is mijn vraag gaat movies en series zonder extra kosten over in

Showtime het volledige aanbod,nu heb ik maar beperkt showtime .

Door dat er verschillende meldingen op de media staan kom ik er niet meer uit.

Ik zie wel dat ik op mijn ziggo showtie kan activeren maar daar lees je niet over de extra kosten

en of het dan is inbegrepen bij movies en series?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24846Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

@Ankover  Bijna goed 😊

Skyshowtime mensen met app abonnement houden de App en je kan ermee casten of via Tablet/PC/Telefoon kijken.

De Humax en Smart Card module’s zijn ze niet op te zien.

Skyshowtime is inbegrepen bij TV Max wat nu Internet Elite is, daar vallen nu ook extra Vodafone pakketten onder, Hollandse Nieuwe weet ik niet zeker.

Maar de Skyshowtime App als je deze voor leven € 3,99 hebt, behoud zijn waarde en diensten.

Zoiets @Ankover  😉 hulpje 

Bekijk in context

Karel.

Level 16
  • 2401Posts
  • 293Oplossingen
  • 1646Likes

Op de Humax 5200C zal alleen het beperkte aanbod te zien zijn en blijven zoals op dit moment. Op deze oudere mediaboxen kunnen geen streaming apps geïnstalleerd worden en kan je dus ook niet meer zien van Skyshowtime. Dat geld ook trouwens ook voor CI+.

Heb je het als extra pakket in je Ziggo abonnement of extra bij Vodafone/Hollandse Nieuwe dan kan je via — “Mijn Ziggo” - Producten - Televisie - streamingdiensten beheren - beheren — je Skyshowtime inlog gegevens activeren.

Na die activatie Je kan dan het volledige aanbod van Skyshowtime zien via de Skyshowtime app op o.a. de Next (mini), SmartTV, GoogleTV, AppleTV. 

Als je al een Skyshowtime abonnement had buiten Ziggo om en met levenslang 50% korting (3,99 Euro) en je gaat die samenvoegen met de “gratis” variant via Ziggo raak je hoogstwaarschijnlijk de levenslange korting kwijt. Als je dan overstapt naar een andere provider anders dan Ziggo/Vodafone/Hollands Nieuwe ga je vanaf dat moment de volle prijs daarvoor betalen.

Bekijk in context

19 Reacties 19
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes
sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Dat had ik al gelezen inmiddels 2 keer gebeld kreeg ook twee verschillenden antwoorden.

De een zei hoort dan gewoon bij series en movies de ander zei daar komt dan 6.95 euro bij.

Nu weet ik het ook niet meer!

Maar waarom dan activeren? Je zou zeggen dat wordt dan volledig de vervanging van movies en series.

Karel.

Level 16
  • 2401Posts
  • 293Oplossingen
  • 1646Likes

Zover ik het begrijp wordt in Entertainment menu alleen het beste van SkyShowtime aangeboden. Slechts een handjevol films en een beperkt aantal afleveringen bij series.

Heb je Movies en Series L of XL in je abonnement, zou je moeten kunnen activeren voor de SkyShowtime app, waardoor je zonder aanvullende kosten het gehele aanbod van SkyShowtime via die app moeten kunnen zien. Je verkrijgt of maakt met dat activeren dan een gebruikersnaam en wachtwoord voor die app.

Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5900Likes

@Karel.  schreef:

Zover ik het begrijp wordt in Entertainment menu alleen het beste van SkyShowtime aangeboden. Slechts een handjevol films en een beperkt aantal afleveringen bij series....

Het is overigens Ziggo die bepaald, wat zij "... het beste van SkyShowtime..." vindt.

Het is net zoals "...de beste kijk ervaring..." een metafoor die veel lijkt te beloven, maar aangezien niet bekend is vanuit welk oogpunt men dat bepaald, eigenlijk een belofte zonder inhoud is.

sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Heb net een kennis gesproken die had van de week kontakt gehad met ziggo,

die heeft net als ik alleen tv en movies en series XL.

Heeft 3 keer in een week gebeld,en verschillende antwoorden gekregen.

Antwoord 1 showtime activeren je kan dan het hele aanbod bekijken zonder extra kosten.

Antwoord 2 als je het activeerd dan zijn er extra kosten.

Antwoord 3 activeren had geen zin movies en series kan je alleen bekijken met de next of next mini

en niet met de humax 5200.

Dus met deze antwoorden kom je niet ver denk dat de medewerkers niet op de hoogte zijn van showtime.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Volg dit topic en geeft voorbeelden, des te meer, hoe sneller de oplossing: SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen... - Ziggo Community

Bert_1-1700142388527.png

Template

Level 17
  • 2863Posts
  • 66Oplossingen
  • 941Likes

@sly Nee, Movies&Series blijft Movies&Series,

Showtime is in Nederland niet beschikbaar. 

In Nederland is er alleen SkyShowtime, dit is iets compleet anders, Showtime is in de Verenigde Staten, een abonnee tv kanaal net als HBO, beide zijn in Nederland niet beschikbaar. Dus Movies&Series wordt niet Showtime dit blijft Movies&Series.

Movies&SeriesL en Movies&SeriesXL (het on demand gedeelte) is SkyShowtime geworden. Bij Movies&SeriesXL blijven de lineaire tv zenders gewoon

sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

@Template

Sorry hoor ik bedoel Skyshowtime.

Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoelde?

Het gaat om de activatie kostenloos of niet in mijn geval. (en die kennis)

Template

Level 17
  • 2863Posts
  • 66Oplossingen
  • 941Likes

@sly Nee, dat begreep ik niet. 

Godelieve

Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

@Template @sly Showtime biedt zijn programma’s in Nederland aan via Skyshowtime. Net zoals o.a. Paramount+, Peacock, Sky, Universal, Paramount pictures Universal, DreamWorks en Nicklelodeon dit vind je dus. Als je abonnee bent zie je dus dit staan bij onze merken.

Template

Level 17
  • 2863Posts
  • 66Oplossingen
  • 941Likes

@Godelieve Het is iets anders. Bovendien gooit @sly Movies&Series, Movies&SeriesXL, Showtime, SkyShowtime doorelkaar. Daar is geen touw aan vast te knopen. 

sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

@Tamplate

Ik ga proberen het goed uit te leggen.

Ik kijk met de humax 5200 bij movies en series xl zit een optie Skyshowtime,

op het moment heb ik hier een beperkt aanbod bij skyshowtime,

met een aantal keer gebeld te hebben met ziggo kom ik daar niet uit om het hele aanbod te 

bekijken zonder meer kosten,ik kan alleen ondemand kijken met de humax.

Dus via andere boxen met apps kan hier niet ,heb ook geen smart tv.

Wat ik al eerder zei steeds andere antwoorden van ziggo.

Hoop zo duidelijk te zijn.

Ankover

Level 9
  • 293Posts
  • 4Oplossingen
  • 156Likes

@sly welk tv abonnement heb je precies? En voor de volledigheid: heb je daarnaast ook Vodafone of Hollands Nieuwe?

Er zijn abonnementen waar SkyShowtime onderdeel van is geworden. Binnen die pakketten kun je een account activeren bij Skyshowtime om daar het volledige aanbod te kijken, zonder extra kosten. Dat aanbod is op dit moment dan alleen te zien via de app van SkyShowtime (next, next mini, smart tv, telefoon, laptop, chromecast) of via kanaal 157 (of dit kanaal op de Humax te zien is weet ik niet).

Als het onderdeel is van je abonnement, dan zie je in MijnZiggo bij streamingdiensten op tabblad beheren SkyShowtime staan met de knop activeren. Is het geen onderdeel dan zou het moeten staan op het andere tabblad, waar ook de overige streamingdiensten worden vermeld met prijs. 

@Dave Volgens mij ben jij aardig op de hoogte over dit onderwerp? Corrigeer me als ik het mis heb😀

sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Ik heb geen Vodafone of Hollandse nieuwe het abbo is tv en films en series geen ziggo internet de activatieknop kan ik aanklikken daarvoor staan andere opties daar staat geen skyshowtime bij die staat apart wel raar dat ik dan straks bij movies en series eind van het jaar dan alleen nog content van skyshowtime op de humax en als ik dat begrijp alleen een beperkte selectie. op 157 staat niets op de humax. Kan alleen ondemand kijken op de humax.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24846Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

@Ankover  Bijna goed 😊

Skyshowtime mensen met app abonnement houden de App en je kan ermee casten of via Tablet/PC/Telefoon kijken.

De Humax en Smart Card module’s zijn ze niet op te zien.

Skyshowtime is inbegrepen bij TV Max wat nu Internet Elite is, daar vallen nu ook extra Vodafone pakketten onder, Hollandse Nieuwe weet ik niet zeker.

Maar de Skyshowtime App als je deze voor leven € 3,99 hebt, behoud zijn waarde en diensten.

Zoiets @Ankover  😉 hulpje 

Garihd

Level 17
  • 3653Posts
  • 119Oplossingen
  • 2006Likes

@sly er is veel geschreven even een samenvatting.

Je neemt vanuit het verleden Movies & Series XL voor € 11,95 p/m af als extra pakket.( klopt dit?)

Je kijkt via een Humax 5200C

Je hebt geen internet van Ziggo.

Door het extra pakket kom je in aanmerking om via Mijn Ziggo een account bij SkyShowtime te activeren.

En daar zit het grote probleem uw abonnements vorm is waarschijnlijk  TV Start zonder internet van Ziggo. U kunt als de problemen zijn opgelost wel een account aan maken, maar dan zult u bijvoorbeeld de Chromecast met Googletv moeten aanschaffen.

U heeft vermoedelijk wel een internet abonnement anders zou u niet eens dat ondemand menu kunnen openen.

Voor de twee geschikte mediaboxen bent u verplicht minimaal internet Lite van Ziggo af te nemen.

En u zult uw Humax nog wel kunnen gebruiken waarbij het belangrijk is dat de smartcard actief blijft want deze zal net als de Humax zijn gekocht.

Karel.

Level 16
  • 2401Posts
  • 293Oplossingen
  • 1646Likes

Op de Humax 5200C zal alleen het beperkte aanbod te zien zijn en blijven zoals op dit moment. Op deze oudere mediaboxen kunnen geen streaming apps geïnstalleerd worden en kan je dus ook niet meer zien van Skyshowtime. Dat geld ook trouwens ook voor CI+.

Heb je het als extra pakket in je Ziggo abonnement of extra bij Vodafone/Hollandse Nieuwe dan kan je via — “Mijn Ziggo” - Producten - Televisie - streamingdiensten beheren - beheren — je Skyshowtime inlog gegevens activeren.

Na die activatie Je kan dan het volledige aanbod van Skyshowtime zien via de Skyshowtime app op o.a. de Next (mini), SmartTV, GoogleTV, AppleTV. 

Als je al een Skyshowtime abonnement had buiten Ziggo om en met levenslang 50% korting (3,99 Euro) en je gaat die samenvoegen met de “gratis” variant via Ziggo raak je hoogstwaarschijnlijk de levenslange korting kwijt. Als je dan overstapt naar een andere provider anders dan Ziggo/Vodafone/Hollands Nieuwe ga je vanaf dat moment de volle prijs daarvoor betalen.

sly
Topicstarter
Level 6
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

@Karel.

Bedankt voor de uitleg nu weet ik meer hartelijk dank hiervoor.