Vandaag ontvang ik een nieuwe Next als vervanging van de huidige Next.
Wellicht een wat domme vraag, maar ik kom er niet direct aan toe om 'm fysiek om te wisselen. Vermoedelijk wordt dat pas komende dinsdag (18/10), want op maandag zijn er onderhoudswerkzaamheden van Ziggo hier in de buurt.
Geen goed moment om 'm om te wisselen lijkt me......
Maar de hamvraag: heb ik ruimschoots de tijd voor die omwisseling? Dus b.v. dinsdag of woensdag volgende week, of levert dit problemen op m.b.t. de registratie van de box of de retournering?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Lionman ,
Je krijgt daar 14 dagen de tijd voor.
Ah.... Mooi! Bedankt!
Graag gedaan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.