Mijn panasonic TU-DC40RD geeft nog steeds de zomertijd aan. Ik heb een paar keer de fabrieksinstellingen teruggezet maar zonder resultaat. Mijn smartcard nummer is 10154481088r.
Weet u een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn TV ontvanger staat nu opeens op wintertijd. Kennelijk is dat vanzelf gegaan. Ik kan dit probleempje als afgewikkeld afvinken. Allen die meegedacht hebben worden hierbij bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dat zou je ergens in de instellingen van de tv zelf kunnen aanpassen
https://www.handleidi.ng/panasonic/tu-dc40rd/handleiding
Hey @j.treur48, van harte welkom hier!
De zomertijd hebben we voor 2021 wel gehad. Niet verkeerd als je tv ook mee gaat naar de juiste tijd ;-). Ik zie dat er al geadviseerd is om de instellingen van je tv te checken. Ben je er daarmee uitgekomen?
Hey Marije, fabrieksinstellingen terug zetten heeft niet geholpen. De tijd blijft op zomertijd staan. Ik denk dat ik moet wachten tot eind maart 2022. Vanaf dan geldt weer de zomertijd en dan zal mijn panasonic wel de juiste tijd aangegeven.
kun je de tijd niet handmatig aanpassen
of via internet synchroniseren ?
Mijn TV ontvanger staat nu opeens op wintertijd. Kennelijk is dat vanzelf gegaan. Ik kan dit probleempje als afgewikkeld afvinken. Allen die meegedacht hebben worden hierbij bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.