Blijkbaar doet de Windows 10 App het weer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Template wrote:@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet?
misschien dat ze de app als tijdelijke oplossing actief hebben gezet zodat ze de problemen in de web app en website kunnen oplossen @Lycke Ziggo @Mariska Ziggo zou dat wel kunnen bevestigen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is de app nog wel te in de windows store te downloaden en of update?
het zou kunnen dat de app niet meer te downloaden is maar als je hem nog hebt nog wel te gebruiken tot er ooit een update van de server komt waardoor de app verouderd is
@anoniemforum De Windows 10 App deed het eerst helemaal niet meer, er kwam een bericht in beeld dat je naar de site moest.
Toen ik deze topic opende, deed de App het opeens weer
Template wrote:@anoniemforum De Windows 10 App deed het eerst helemaal niet meer, er kwam een bericht in beeld dat je naar de site moest.
Toen ik deze topic opende, deed de App het opeens weer
vreemd ze hebben ook niks aangekondigd
@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet?
Template wrote:@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet?
misschien dat ze de app als tijdelijke oplossing actief hebben gezet zodat ze de problemen in de web app en website kunnen oplossen @Lycke Ziggo @Mariska Ziggo zou dat wel kunnen bevestigen
Goedemorgen @anoniemforum , @Template , er is mij niets bekend over uitstel van de uitfasering van de Windows 10 app Maar waar nodig raad ik aan de discussie te vervolgen in het centrale topic over de uitfasering van de Windows 10 app. Dit topic sluit ik.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.