Vraag
Reacties
Oplossing
Template
Level 17

Windows 10 App

Blijkbaar doet de Windows 10 App het weer

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Template wrote:

@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet? 

misschien dat ze de app als tijdelijke oplossing actief hebben gezet zodat ze de problemen in de web app en website kunnen oplossen @Lycke Ziggo @Mariska Ziggo   zou dat wel kunnen bevestigen

 

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is de app nog wel te in de windows store te downloaden en of update? 

het zou kunnen dat de app niet meer te downloaden is maar als je hem nog hebt nog wel te gebruiken tot er ooit een update van de server komt waardoor de app verouderd is

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@anoniemforum De Windows 10 App deed het eerst helemaal niet meer, er kwam een bericht in beeld dat je naar de site moest.

Toen ik deze topic opende, deed de App het opeens weer

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Template wrote:

@anoniemforum De Windows 10 App deed het eerst helemaal niet meer, er kwam een bericht in beeld dat je naar de site moest.

Toen ik deze topic opende, deed de App het opeens weer

vreemd ze hebben ook niks aangekondigd 

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet? 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Template wrote:

@anoniemforum sinds gisteren of misschien eergisteren zijn er opeens ook geen klachten over web app en www.ziggogo.tv, zou Ziggo stiekem de Windows 10 App gewoon weer op active hebben gezet? 

misschien dat ze de app als tijdelijke oplossing actief hebben gezet zodat ze de problemen in de web app en website kunnen oplossen @Lycke Ziggo @Mariska Ziggo   zou dat wel kunnen bevestigen

 

0 Kudos
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @anoniemforum , @Template , er is mij niets bekend over uitstel van de uitfasering van de Windows 10 app  Maar waar nodig raad ik aan de discussie te vervolgen in het centrale topic over de uitfasering van de Windows 10 app. Dit topic sluit ik.