1
Vraag
2
Reacties
Jacqueline B

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wil smartcard, wifiboosters opzeggen en retour sturen

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje, ik wil mijn wifi boosters (die ik een jaar lang gratis mocht gebruiken) en mijn smartcard retour sturen.

Nu is mijn vraag, moet je van de smartcard alleen het kaartje retour sturen of ook dat metalen hoesje wat er omheen zit?
Ik kan nergens op de site van Ziggo een optie vinden waarbij ik kan melden dat ik mijn wifi boosters en mijn smartcard ga retourneren, moet je dit dan gewoon versturen of moet ik dit nog ergens melden?

 

Dank jullie wel alvast!

 

Met vriendelijke groet,

Jacqueline B

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jacqueline B

Hier was ik al om je te helpen! Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods en de Extra CI+ module voor je stopgezet per 30 november 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail.

Rond de opzegdatum ontvang je automatisch van ons een retourdoos en een retourenvelop om zowel de SmartWifi Pods als CI+ Module + bijbehorende smartcard terug te sturen. Uiteraard mag dit ook in een eigen doos naar ons retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

hier kan u alles lezen over het retour sturen van apparatuur naar Ziggo. U kan aan Ziggo een retourdoos vragen, maar u kan ook een eigen ( b.v. een fatsoenlijke schoenen- ) doos gebruiken, om de apparatuur terug te sturen.

Bewaart u wel het verzend bonnetje ! Want soms raken er verzendingen kwijt en dan is dat bonnetje bepalend of u het verlies van alle apparatuur zelf moet gaan betalen of juist niet.

 

U kan hier op een Ziggo moderator wachten ( dat kan enkele dagen duren ), maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen:


- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.

 

 

Jacqueline B
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel voor je antwoordje Pasi.
Maar je hebt denk ik over mijn vraag heen gelezen ..
- Nu is mijn vraag, moet je van de smartcard alleen het kaartje retour sturen of ook dat metalen hoesje wat er omheen zit?
- Ik kan nergens op de site van Ziggo een optie vinden waarbij ik kan melden dat ik mijn wifi boosters en mijn smartcard ga retourneren, moet je dit dan gewoon versturen of moet ik dit nog ergens melden?
Het adres en verpakkingsinfo had ik idd al gevonden.

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Jacqueline B  schreef:

Dank je wel voor je antwoordje Pasi.
Maar je hebt denk ik over mijn vraag heen gelezen ..
- Nu is mijn vraag, moet je van de smartcard alleen het kaartje retour sturen of ook dat metalen hoesje wat er omheen zit?
- Ik kan nergens op de site van Ziggo een optie vinden waarbij ik kan melden dat ik mijn wifi boosters en mijn smartcard ga retourneren, moet je dit dan gewoon versturen of moet ik dit nog ergens melden?
Het adres en verpakkingsinfo had ik idd al gevonden.

 


Sorry, excuses ( lezen is soms best moeilijk 😉 ).

U moet beide opsturen. Dus zowel de smartcard als de CI+ module.

M.b.t. het af/op-zeggen van CI+ module ( en smartcard ) en boosters, dat kan u het beste via de Helpdesk of Chat doen. Want als u zo maar apparatuur terugstuurt naar Ziggo, kan men het wel eens zien als beëindiging van het gehele Ziggo abonnement.
Is het te druk op de Helpdesk en/of Chat ( of hebt u geen zin om daarvoor in de wachtrij te zitten ), dan kan u hier gewoon wachten totdat een Ziggo moderator langs komt. Hij/zij kan dit zonder problemen voor u regelen.

Ps. Bewaart u wel het verzend bonnetje ! Want soms raken er verzendingen kwijt en dan is dat bonnetje bepalend of u het verlies van alle apparatuur zelf moet gaan betalen of juist niet.

Jacqueline B
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Super, dank je wel voor je antwoord.

Ik wacht braaf op een reactie van een Ziggo moderator.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jacqueline B

Hier was ik al om je te helpen! Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods en de Extra CI+ module voor je stopgezet per 30 november 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail.

Rond de opzegdatum ontvang je automatisch van ons een retourdoos en een retourenvelop om zowel de SmartWifi Pods als CI+ Module + bijbehorende smartcard terug te sturen. Uiteraard mag dit ook in een eigen doos naar ons retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic