Hallo,
hier kan u alles lezen over het retour sturen van apparatuur naar Ziggo. U kan aan Ziggo een retourdoos vragen, maar u kan ook een eigen ( b.v. een fatsoenlijke schoenen- ) doos gebruiken, om de apparatuur terug te sturen.
Bewaart u wel het verzend bonnetje ! Want soms raken er verzendingen kwijt en dan is dat bonnetje bepalend of u het verlies van alle apparatuur zelf moet gaan betalen of juist niet.
U kan hier op een Ziggo moderator wachten ( dat kan enkele dagen duren ), maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen:
- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
– Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.