Ik wil mijn zenders installeren maar krijg 0
Erg spijtig dat men mij telefonisch niet kan helpen, zou graag op korte termijn een antwoord willen.
Heb een CI+ module van @Smit
Men zegt op de ziggo site dat er speciale frequenties zijn voor Philips 6000 televisies en vervolgens kan je niets meer vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Allen bedankt, maar jullie "oplossingen" had ik zelf al bekeken, maar dat was het allemaal niet.
In Heemskerk moet netwerkfrequentie 47400 zijn en netwerk ID 04444 en niet 05555.
Zelf ondervonden op de ziggo site, van analoog naar digitaal 😉
Bedankt allen voor de reactie! 👍
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een forum waar klanten andere klanten helpen. Voor directe hulp toch de klantenservice.
Voor hulp zal je wat meer info moeten geven.
Deze stappen precies gevolgd ?
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Hedendaagse philips tv's werken gewoon met de standaard instellingen .
Waar loop je precies vast? Hoe heb je e.e.a.. aangesloten? Krijg je een foutmelding?
Eerste installatie zonder module?
Instelgegevens DVB-c oud ziggo
Frequentie 47400
Netwerk-ID 5555
Symbol rate 6875
Modulatie 64 QAM
Instelgegevens DVB-c oud UPC
Frequentie 16400
Netwerk-ID (0)5555 *
Symbol rate 6900
Modulatie 64 QAM
@Chogguer Alternatieve philips freq. Bij deze: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/Philips
Allen bedankt, maar jullie "oplossingen" had ik zelf al bekeken, maar dat was het allemaal niet.
In Heemskerk moet netwerkfrequentie 47400 zijn en netwerk ID 04444 en niet 05555.
Zelf ondervonden op de ziggo site, van analoog naar digitaal 😉
Bedankt allen voor de reactie! 👍
Met 4444 krijg je de meeste HD zenders in SD kwaliteit, Met module en smartcard 5555 gebruiken.
Smartcard moet wel bij Ziggo geregistreerd staan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.