Hallo,
ik wil graag mijn C+ module opzeggen. Heb sinds kort een Next Mini
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @baalmaneddy
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker mogelijk om het abonnement op de extra CI+ module voor je stop te zetten. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo nog een mail ter bevestiging van de opzegging. Ook ontvang je van ons een envelop waarin je de CI+ module kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als je m hebt laten omwisselen omdat het t hoofdproduct is, dan doet ie het niet meer. is het een extra module (2e tv), dan kun je m via mijnziggo opzeggen
Als extra. Ben al halve dag bezig om via mijnziggo proberen op te zeggen, maar kan het met geen mogelijkheid vinden
vul even je postcode en huisnr in je profiel in, als er een moderator hier komt kan die het meteen opzeggen
Staat er al in. Zal wachten op een moderator
Gewoon even naar Ziggo bellen en het is zo geregeld.
Heb ik ook gedaan
Hi @baalmaneddy
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker mogelijk om het abonnement op de extra CI+ module voor je stop te zetten. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo nog een mail ter bevestiging van de opzegging. Ook ontvang je van ons een envelop waarin je de CI+ module kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Waarvoor mijn dank en al inmiddels ook al ontvangen
Ik wil ook mijn CI+ module opzeggen, maar ik heb diverse keren het hele telefooncentrale afgeluisterd, maar ik kom de mogelijkheid, om mijn Czi+ module stop te zetten niet tegen.
wie weet hoe dat moet?
Alvast bedankt voor de reactie.
Het gaat om de CI+ module met smartcard, waarvan de de laatste drie cijfers 853R zijn.
Gek dat je opzegoptie niet tegenkomt in het menu, @Jvdb40 Gelukkig kan ik je hier ook bij helpen 🙂
Ik heb de Extra CI+ module voor je opgezegd. Per mail krijg je nog even een bevestiging.
Hartelijk dank .
Prima en snel geregeld.
vr.gr .jvdb
Goedenavond,
Ik zou ook graag mijn CI+ module opzeggen. Ik ben onlangs op Ziggo overgestapt en tot nu toe tevreden. Ik kan de CI+module echter niet gebruiken. Op de TV waar ik deze wilde gebruiken kan ik geen coax kabel aansluiten. Ik zal het daar met een chrome cast & ziggo go app oplossen.
In mijn ziggo zie ik geen mogelijkheid om iets op te zeggen, alleen om extra producten toe te voegen.
Bij voorbaat dank
Hoi @GJO1,
Fijn om te horen dat je tevreden bent 🙂 Voor de CI+ module heb je inderdaad een coax-aansluiting nodig. Als die er niet is, dan zou je ook nog een extra Next Mini kunnen overwegen, daar heb je geen coax voor nodig.
De CI+ module heb ik in ieder geval stopgezet. We sturen je een retourenevelop, je kunt de module daarmee terugsturen via PostNL. Bewaar het verzendbewijs goed.
Bedankt voor de snelle actie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.