trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Wijziging mediaboxen verzoek

Ik zou graag de volgende wijzigingen doorgevoerd zien worden:

Ik wil graag terug naar de next mediabox XL, en af van de twee next mini’s.  (De ziggo next mini en de ziggo extra next media)

Kan een moderator dit in gang zetten? Mochten er nog vragen en opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Bestelling is inmiddels in gang gezet, ziggo next mini extra is opgezegd. Hoofd next mini wordt vervangen door nextmediabox. Dat is in gang gezet via afdeling opzeggingen. Ga er vanuit dat het verder goed komt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

"Ik wil graag terug naar de next mediabox XL"

Foutje in de tekst geslopen?

Het is of de Next of de Mediabox XL.

 

Wil je 2 Next boxen?

Terug van een Next mini naar de Next kan niet meer door de helpdesk en de moderators uitgevoerd worden.

Dat gaat alleen nog via deze afdeling: Bedenktijd en annuleren | Klantenservice | Ziggo

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Ik wil terug naar de Next. 1 Next . En de twee mini’s retour.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

“ Terug van een Next mini naar de Next kan niet meer door de helpdesk en de moderators uitgevoerd worden.

Dat gaat alleen nog via deze afdeling: Bedenktijd en annuleren | Klantenservice | Ziggo “

Dat nummer verwijst me door naar de klantenservice omdat de wijziging buiten de bedenktijd is. Daar kom ik in een doolhof van keuzes, waarbij de goede er volgens mij niet bij zit:-).  Ik wacht hier nog een reactie af van een moderator.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Inmiddels ook via twitter iemand gesproken. De wijziging kan wel, maar bij proberen door te voeren, bleek dat er nog iets aan orders stond onder mijn naam wat niet was afgehandeld. Zal iets interns zijn, want  richting mij is alles afgehandeld volgens mij. Vandaar waarschijnlijk ook de melding, al maanden, dat ik zelf geen wijziging kan door voeren via Mijn Ziggo, maar dat dit via klantenservice moet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@trebor66 dat is vreemd, want zo kan de wijziging alleen nog maar gebeuren volgens de berichten op dit forum van moderators en andere klanten die dit ook wilden.

 

Of er moet weer iets veranderd zijn waar Ziggo geen communicatie over heeft uit heeft laten gaan.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @trebor66! Ik ben erg benieuwd waarom je weer terug wil naar een Mediabox Next ipv een Mediabox Next Mini. Je kan als extra mediabox sowieso alleen maar een Mediabox Next Mini krijgen dus dan zou het alleen om de hoofdbox gaan en dat kan alleen de afdeling Retentie. 

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Retour: allebei de next mini’s (de hoofd en de extra mini) en inderdaad alleen verder met de Mediabox Next

(en ik heb reeds een ci module).  Ik wacht verder de reactie van de klantenservice af, er zou eerst iets opgeschoond moeten worden voordat er een wijziging door kan.  Iemand van ziggo webcare zou dat in de gaten houden voor me en daarna de wijziging door voeren. Ik wacht het verder af. Als het te lang duurt, en/of ik niet terug kan naar de mediabox Next ga ik me oriënteren op een andere provider. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Fijn dat je contact hebt met een collega van ons. Dan ga ik er vanuit dat hij/zij het verder voor je regelt. Als onze hulp nog nodig is, horen we het! @trebor66

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Bestelling is inmiddels in gang gezet, ziggo next mini extra is opgezegd. Hoofd next mini wordt vervangen door nextmediabox. Dat is in gang gezet via afdeling opzeggingen. Ga er vanuit dat het verder goed komt.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

(extra vertraging op de mini, d-audio aansluiting gebruikte ik wel eens, zit niet op de mini, en het feit dat ik  van twee afstandsbedieningen gebruik diende te maken met de mini ipv eentje bij de nextmediabox, zijn de redenen van opzegging)

 

Uitgelicht topic