1
Vraag
2
Reacties
Ingridq

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen screensaver bij radio

Sinds deze week heb ik de update geïnstalleerd op de horizon box.

Ik luister vaak radio via de televisie. En nu is er ineens een screensaver in beeld van cirkels in kleur. Die is erg prominent aanwezig in de kamer en ik word er eerlijk gezegd knettergek van. Voorheen stond het beeld op zwart met een witte lijn in het midden. Dat was rustig en trok niet de aandacht.

Mijn vraag is  of ik de nieuwe screensaver uit kan zetten of wijzigen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Ingridq,

Welkom op de Community!
Ook leuk dat je mediabox een upgrade heeft gemaakt, al is het natuurlijk niet de bedoeling dat je knettergek wordt van de screensaver.
Vervelend dat deze screensaver niet goed bevalt!

Zoals Rowi. schreef wordt er gelukkig gewerkt aan een andere. Voor in de tussentijd kun je misschien kijken naar deze voice afstandsbediening.
Als je deze afstandsbediening met spraak gebruikt, kan de tv uitblijven als je radio luistert via de mediabox.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Nee kan niet uit, en er wordt gewerkt aan een andere screensaver.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Ingridq,

Welkom op de Community!
Ook leuk dat je mediabox een upgrade heeft gemaakt, al is het natuurlijk niet de bedoeling dat je knettergek wordt van de screensaver.
Vervelend dat deze screensaver niet goed bevalt!

Zoals Rowi. schreef wordt er gelukkig gewerkt aan een andere. Voor in de tussentijd kun je misschien kijken naar deze voice afstandsbediening.
Als je deze afstandsbediening met spraak gebruikt, kan de tv uitblijven als je radio luistert via de mediabox.

Margriet2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wij hebben helaas dezelfde klacht en geen afstandbediening met spraak. De screensaver is zo nadrukkelijk aanwezig. Iets minder zou mooi zijn. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Margriet2 Erik van Ziggo schreef: Zoals Rowi. schreef wordt er gelukkig gewerkt aan een andere. Voor in de tussentijd kun je misschien kijken naar deze voice afstandsbediening.
Als je deze afstandsbediening met spraak gebruikt, kan de tv uitblijven als je radio luistert via de mediabox.

 

Heb je de upgrade van de Mediabox XL gedaan, dan kun je deze afstandsbediening nu gratis afhalen in een winkel van Ziggo of Vodafone of voor € 6,95 bestellen. Je huidige afstandsbediening werkt nog gewoon, maar haalt het niet bij het gemak en de snelheid van deze nieuwe.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic