Vraag
Reacties
Oplossing
steve8
Level 2

Werkt Ziggo GO op Samsung The Frame 32" (QE32LS03CBUXXN)?

Wil je weten of de Ziggo GO app ook voor jouw TV geschikt is? Klik op deze link voor meer informatie.

Hallo Ziggo Community,

Ik wil de Samsung The Frame 32" (2023) – model QE32LS03CBUXXN aanschaffen en wil graag weten of de Ziggo GO TV-app beschikbaar is voor dit specifieke model.

Ik zie tegenstrijdige berichten:

• Volgens Ziggo’s aankondiging van juni 2024 zou de app beschikbaar moeten zijn voor Samsung TV’s vanaf 2019 met Tizen 5.0 of hoger.
  • Deze TV draait op Tizen 7.0, dus in theorie zou het moeten werken.
  • Toch lees ik op sommige fora dat de app niet te vinden is in de Samsung App Store voor dit model.
  • Misschien is dit omdat het oudere berichten zijn?

Mijn vragen:

1. Is de Ziggo GO TV-app daadwerkelijk beschikbaar voor de QE32LS03CBUXXN?
  2. Zijn er gebruikers met dit model die de app wel/niet hebben kunnen installeren?
  3. Zijn er specifieke instellingen (zoals regio of software-updates) die ik moet aanpassen om de app te laten verschijnen?
  4. Zijn er alternatieve manieren om Ziggo GO op deze TV te kijken zonder dat de Art Mode of andere functies worden verstoord? 
    1. Zoals chrome cast gebruiken

Ik hoor het graag van jullie! Dank alvast voor het meedenken.

Groeten,

Steven

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peterg2
Level 8

Er is pas sinds 19 juni 2024 (!) een app van Ziggo op Samsung. Dus alle oudere berichten op internet zullen 'melden' dat ie niet te vinden is of niet aanwezig.

https://community.ziggo.nl/t5/Producttips-Updates/Ziggo-GO-TV-app-vanaf-nu-beschikbaar-voor-Samsung-...

Maar hij is er dus wel! Voor toegang tot de Samsung app store dien je je gratis registratie voor het Samsung account te hebben. Dan kun je de eveneens gratis Ziggo GO app downloaden.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Peterg2
Level 8

Er is pas sinds 19 juni 2024 (!) een app van Ziggo op Samsung. Dus alle oudere berichten op internet zullen 'melden' dat ie niet te vinden is of niet aanwezig.

https://community.ziggo.nl/t5/Producttips-Updates/Ziggo-GO-TV-app-vanaf-nu-beschikbaar-voor-Samsung-...

Maar hij is er dus wel! Voor toegang tot de Samsung app store dien je je gratis registratie voor het Samsung account te hebben. Dan kun je de eveneens gratis Ziggo GO app downloaden.

jansmarcel
Level 16

Hier is de app werkend op een Samsung QLED model 2020. Dus ik verwacht dat deze ook voor nieuwere beschikbaar is als aan de "voorwaarden" wordt voldaan zoals @Peterg2 noemt.

steve8
Level 2
Topicstarter

Dank @Peterg2 & @jansmarcel 

Het lijkt er dan inderdaad op dat het zal werken! 🙂 Top!
De enige twijfel die ik nog heb is specifiek het 32 inch model omdat die een 'lite' versie van Tizen zou draaien?

@jansmarcel heb jij een 32 inch model?

Dank nogmaals voor de antwoorden!

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

wel is voor de Ziggo go tv app voor Tizen Ziggo internetverbinding vereist waardoor het alleen thuis werkt,

op een camping is het helaas niet mogelijk als er geen Ziggo internetverbinding aanwezig is

Peterg2
Level 8

Volgens mij bestaat er geen 'light' versie. Ook nog even gegoogled. 

Vanaf Tizen 5.0 wordt het ondersteund door Ziggo. 

steve8
Level 2
Topicstarter

Dank nogmaals voor het checken.

Kreeg zojuist ook de bevestiging van Samsung via WhatsApp service:

IMG_6114.jpeg

0 Kudos
Peterg2
Level 8
0 Kudos
jansmarcel
Level 16

Nee ik heb de 43 inch. Ik wist (ook) niet dat daar verschil in zou kunnen zitten.

0 Kudos