Hallo Ziggo Community,
Ik wil de Samsung The Frame 32" (2023) – model QE32LS03CBUXXN aanschaffen en wil graag weten of de Ziggo GO TV-app beschikbaar is voor dit specifieke model.
Ik zie tegenstrijdige berichten:
Mijn vragen:
Ik hoor het graag van jullie! Dank alvast voor het meedenken.
Groeten,
Steven
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is pas sinds 19 juni 2024 (!) een app van Ziggo op Samsung. Dus alle oudere berichten op internet zullen 'melden' dat ie niet te vinden is of niet aanwezig.
Maar hij is er dus wel! Voor toegang tot de Samsung app store dien je je gratis registratie voor het Samsung account te hebben. Dan kun je de eveneens gratis Ziggo GO app downloaden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is pas sinds 19 juni 2024 (!) een app van Ziggo op Samsung. Dus alle oudere berichten op internet zullen 'melden' dat ie niet te vinden is of niet aanwezig.
Maar hij is er dus wel! Voor toegang tot de Samsung app store dien je je gratis registratie voor het Samsung account te hebben. Dan kun je de eveneens gratis Ziggo GO app downloaden.
Hier is de app werkend op een Samsung QLED model 2020. Dus ik verwacht dat deze ook voor nieuwere beschikbaar is als aan de "voorwaarden" wordt voldaan zoals @Peterg2 noemt.
Dank @Peterg2 & @jansmarcel
Het lijkt er dan inderdaad op dat het zal werken! 🙂 Top!
De enige twijfel die ik nog heb is specifiek het 32 inch model omdat die een 'lite' versie van Tizen zou draaien?
@jansmarcel heb jij een 32 inch model?
Dank nogmaals voor de antwoorden!
wel is voor de Ziggo go tv app voor Tizen Ziggo internetverbinding vereist waardoor het alleen thuis werkt,
op een camping is het helaas niet mogelijk als er geen Ziggo internetverbinding aanwezig is
Volgens mij bestaat er geen 'light' versie. Ook nog even gegoogled.
Vanaf Tizen 5.0 wordt het ondersteund door Ziggo.
Dank nogmaals voor het checken.
Kreeg zojuist ook de bevestiging van Samsung via WhatsApp service:
Ik heb ook een handig overzicht op m'n site @steve8
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/tizen-os-welke-heeft-je-samsung/
Nee ik heb de 43 inch. Ik wist (ook) niet dat daar verschil in zou kunnen zitten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.