Hallo,
Even een vraagje,
Ik heb nog twee AB nieuw in doos nog liggen.
Deze zijn mij destijds door Ziggo toegestuurd. Uitwendig zien ze er precies uit als de huidige MB Next AB.
Ik ervaar problemen met de volumeknop van de Next Ab. Reageert heel traag tot bijna niet.
Ik wil 1 van deze aan de Next koppelen om te testen. Verder zijn alle mogelijkheden al uitgezocht.
Dus mijn vraag is werken deze AB ook op de MB Next.
Mvg.
Leo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Leo5511 ,
Als ze hetzelfde zijn moet dat lukken, haal de batterijen uit je huidige AB en haal het lipje van de nieuwe eruit.Druk dan 0+ in voor 5 seconden, dan koppelt de AB aan de next.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Leo5511 ,
Als ze hetzelfde zijn moet dat lukken, haal de batterijen uit je huidige AB en haal het lipje van de nieuwe eruit.Druk dan 0+ in voor 5 seconden, dan koppelt de AB aan de next.
@Verwijderd account ,
Duidelijk, hartelijk dank voor de snelle reactie.
Mvg
Leo.
Lukt 5 seconden niet, probeer dan 10 seconden:
Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.