Wie weet de oplossing?
Regelmatig (bij kijken opnames) springt mijn geupgrade Horizon op het welkom scherm van ziggo. Na een tijdje op verschillende knoppen gedrukt te hebben komt het beeld terug op een tv kanaal. Weer opname starten en doorspoelen tot waar ik gebleven ben. Is natuurlijk waardeloos. Al vele keren de Horizon gereset maar daar gaat het niet van over.
<span;>Is er een oplossing? Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @WM2
Super irritant dat de mediabox uitvalt.
Het omruilen voor de Next is in jouw geval niet mogelijk omdat je alleen tv afneemt. Voor een Next moet je ook internet afnemen bij ons. Dit kan ik dan ook niet voor je regelen. Uiteraard hoort de box niet uit te vallen en kan ik, wanneer alles voor de rest goed lijkt, deze vervangen.
Voor wat betreft de bekabeling en het AOP heeft @Bert wel een goed punt. Het kan dan ook geen kwaad om dit te controleren zodat we niet voor verrassingen komen te staan bij het aansluiten van de Next. Wil je deze foto's nog delen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als 1e:
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Als 2e, je kunt de mediabox XL ook omruilen voor een Next of een Next mini.
Maar dan moeten ook de aansluitmaterialen hedendaags zijn.
Alle aansluitmaterialen zijn Ziggo kabel keur
Omruilen voor een nest is dat denk ik beter.
@WM2 schreef:
Alle aansluitmaterialen zijn Ziggo kabel keur
Het gaat ook om de wandcontactdozen, als die ouder dan 6 jaar zijn, zou het kunnen dat die ook vervangen moeten worden.
Welkom op de Ziggo Community @WM2
Super irritant dat de mediabox uitvalt.
Het omruilen voor de Next is in jouw geval niet mogelijk omdat je alleen tv afneemt. Voor een Next moet je ook internet afnemen bij ons. Dit kan ik dan ook niet voor je regelen. Uiteraard hoort de box niet uit te vallen en kan ik, wanneer alles voor de rest goed lijkt, deze vervangen.
Voor wat betreft de bekabeling en het AOP heeft @Bert wel een goed punt. Het kan dan ook geen kwaad om dit te controleren zodat we niet voor verrassingen komen te staan bij het aansluiten van de Next. Wil je deze foto's nog delen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.