1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
WM2

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Welkomstscherm Ziggo bij kijken opnames

Wie weet de oplossing?
Regelmatig (bij kijken opnames) springt mijn geupgrade Horizon op het welkom scherm van ziggo. Na een tijdje op verschillende knoppen gedrukt te hebben komt het beeld terug op een tv kanaal. Weer opname starten en doorspoelen tot waar ik gebleven ben. Is natuurlijk waardeloos. Al vele keren de Horizon gereset maar daar gaat het niet van over.
<span;>Is er een oplossing? Help!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @WM2

Super irritant dat de mediabox uitvalt. 

Het omruilen voor de Next is in jouw geval niet mogelijk omdat je alleen tv afneemt. Voor een Next moet je ook internet afnemen bij ons. Dit kan ik dan ook niet voor je regelen. Uiteraard hoort de box niet uit te vallen en kan ik, wanneer alles voor de rest goed lijkt, deze vervangen.

Voor wat betreft de bekabeling en het AOP heeft @Bert wel een goed punt. Het kan dan ook geen kwaad om dit te controleren zodat we niet voor verrassingen komen te staan bij het aansluiten van de Next. Wil je deze foto's nog delen?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

Als 1e:

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Als 2e, je kunt de mediabox XL ook omruilen voor een Next of een Next mini.

Maar dan moeten ook de aansluitmaterialen hedendaags zijn.

WM2
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Alle aansluitmaterialen zijn Ziggo kabel keur

WM2
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Omruilen voor een nest is dat denk ik beter.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

@WM2  schreef:

Alle aansluitmaterialen zijn Ziggo kabel keur

Het gaat ook om de wandcontactdozen, als die ouder dan 6 jaar zijn, zou het kunnen dat die ook vervangen moeten worden.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @WM2

Super irritant dat de mediabox uitvalt. 

Het omruilen voor de Next is in jouw geval niet mogelijk omdat je alleen tv afneemt. Voor een Next moet je ook internet afnemen bij ons. Dit kan ik dan ook niet voor je regelen. Uiteraard hoort de box niet uit te vallen en kan ik, wanneer alles voor de rest goed lijkt, deze vervangen.

Voor wat betreft de bekabeling en het AOP heeft @Bert wel een goed punt. Het kan dan ook geen kwaad om dit te controleren zodat we niet voor verrassingen komen te staan bij het aansluiten van de Next. Wil je deze foto's nog delen?