1
Vraag
2
Reacties
Francoise

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welke zenders kijk ik met de humax 5500

Heb vanmiddag de humax 5500 geïnstalleerd op mijn dino tv in de slaapkamer. Ik heb keurig beeld en veel zenders maar welke ik mis is net 22 BBC first :flushed: waarom is dat? Dat is nou juist de zender die ik ook wel boven op mijn tv had willen hebben..... en nou is die er dus niet, kan ik dat toch voor elkaar krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Kijk hier eens:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ en ga naar het tabblad "Zonder smartcard (Kabel TV)".

*** aangepast door moderator: vermelding van tabblad toegevoegd ***

Bekijk in context

10 Reacties 10
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Ziggo wrote:
Humax IRHD 5500c
De Humax IRHD 5500 is een digitale ontvanger van Ziggo. Met deze ontvanger kijk je digitaal televisie. Je hebt 40+ zenders, waaronder Ziggo Sport en een ingebouwde tv-gids (EPG).


BBC First zit ws niet bij de 40+ zenders.
Francoise
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja ziggo.... 40+ zenders maar waarom zit BBC first er niet bij. Echt zo jammer. En sport zender heb ik niks mee waarom wordt dat als “paradepaardje” naar voren geschoven?
Ik heb meer mensen gehoord over dat ze graag BBC first ook vanuit hun bed willen zien. Dus ik vraag me af
Waarom zit deze zender niet bij die 40+???
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
De Humax 5500c is een oplossing voor klanten die nog analoog keken op een dino tv. Het is vanuit de kant van Ziggo netjes dat ze deze oplossing hebben, althans dat vind ik.

Ziggo heeft een keus gemaakt in de zenders die beschikbaar zijn op de Humax 5500c. En zo zullen er meer mensen zijn die zenders missen op de Humax 5500c. In dit geval kan je niet iedereen tevreden houden. Wat Ziggo wel moet doen, is een duidelijke lijst op de site zetten welke zenders je met de 5500c kan zien. Ik heb hem niet kunnen vinden, maar dat kan aan mij liggen.
Francoise
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou die lijst ben ik ook naar opzoek geweest en ook niet kunnen vinden
Verwijderd account
Niet van toepassing
Kijk hier eens:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ en ga naar het tabblad "Zonder smartcard (Kabel TV)".

*** aangepast door moderator: vermelding van tabblad toegevoegd ***
Francoise
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja en welke is het dan wat ik nu op mijn dino tv met humax heb kabel tv of standaard tv. Schijnbaar kabel tv want standaard tv heeft wel BBC first
Verwijderd account
Niet van toepassing
Francoise wrote:
Ja en welke is het dan wat ik nu op mijn dino tv met humax heb kabel tv of standaard tv. Schijnbaar kabel tv want standaard tv heeft wel BBC first

Hallo Francoise ,
De tab 'zonder smartcard kabel tv'
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Francoise, welkom op onze Community.

BBC First zit niet in het Analoge TV aanbod, het zit dus ook niet in de Digitale box die de vervanging is voor de Analoge zenders. Voor het uitgebreide zenderpakket is een huurbox nodig. In het zenderoverzicht zie je dit niet duidelijk terug, dat gaan we beter doen. Bedankt voor de melding 🙂
Francoise
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je voor deze uitleg, kort en helder. ?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
En jij bedankt voor je reactie 🙂 Mocht er weer eens iets zijn dan zien we graag een nieuw topic voorbijkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic