Vandaag een nieuwe TV aangesloten van Panasonic. Krijg alleen de afstandbediening niet ingesteld met de code die Ziggo op de site heeft staan 2153. Deze werkt niet voor de Pace DCR-7111 Mediabox. Ook alle andere codes geprobeerd die ik via Google kon vinden. Iemand een suggestie of moeten we een andere box of afstandbediening aanvragen bij Ziggo? Via deze link krijg ik het niet aan de praat https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening/koppelen-aan-tv#/pace-dcr-7111...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@EagleFm inderdaad als de wizard gebruikt wordt vind je de code 2153 voor een Panasonic tv, maar heb je onderstaande ook al geprobeerd. Dan worden er meerdere codes automatisch uitgeprobeerd:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@EagleFm inderdaad als de wizard gebruikt wordt vind je de code 2153 voor een Panasonic tv, maar heb je onderstaande ook al geprobeerd. Dan worden er meerdere codes automatisch uitgeprobeerd:
Hoi Jansmarcel, bedankt voor je snelle reactie.
Ga dit zeker proberen. Had ik nog niet gevonden op internet. Top! Hopelijk met een positief resultaat. Je hoort t van mij.
ik hoop dat het werkt.
Bingo !!! Na ongeveer 50x drukken op Ch+ reageerde de TV op de UPC remote.
Bedankt voor de tip 👍🏾
Mooi, mocht er nog iets zijn laat het hier weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.