Vraag
Reacties
Oplossing
EagleFm
Level 3

Welke code moet ik gebruiken om de afstandsbediening te koppelen aan de Panasonic TV TX-40MS490E?

1000035714.jpg

 Vandaag een nieuwe TV aangesloten van Panasonic. Krijg alleen de afstandbediening niet ingesteld met de code die Ziggo op de site heeft staan 2153. Deze werkt niet voor de Pace DCR-7111 Mediabox. Ook alle andere codes geprobeerd die ik via Google kon vinden. Iemand een suggestie of moeten we een andere box of afstandbediening aanvragen bij Ziggo? Via deze link krijg ik het niet aan de praat https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening/koppelen-aan-tv#/pace-dcr-7111...

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel
Level 16

@EagleFm  inderdaad als de wizard gebruikt wordt vind je de code 2153 voor een Panasonic tv, maar heb je onderstaande ook al geprobeerd. Dan worden er meerdere codes automatisch uitgeprobeerd:

jansmarcel_0-1706988435788.png

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
jansmarcel
Level 16

@EagleFm  inderdaad als de wizard gebruikt wordt vind je de code 2153 voor een Panasonic tv, maar heb je onderstaande ook al geprobeerd. Dan worden er meerdere codes automatisch uitgeprobeerd:

jansmarcel_0-1706988435788.png

0 Kudos
EagleFm
Level 3
Topicstarter

Hoi Jansmarcel, bedankt voor je snelle reactie.

Ga dit zeker proberen. Had ik nog niet gevonden op internet. Top! Hopelijk met een positief resultaat. Je hoort t van mij.

0 Kudos
jansmarcel
Level 16

ik hoop dat het werkt.

0 Kudos
EagleFm
Level 3
Topicstarter

Bingo !!! Na ongeveer 50x drukken op Ch+ reageerde de TV op de UPC remote.

Bedankt voor de tip 👍🏾

jansmarcel
Level 16

Mooi, mocht er nog iets zijn laat het hier weten.

0 Kudos