1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Fonsje

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke afsluitweerstand kan ik gebruiken bij Braun telecom : POA 03 IEC- NL?

Ik heb bovenvermelde coax splitter en de fm radio uitgang wordt niet gebruikt.

welke afsluitweerstand heb ik nodig ?

ik heb inmiddels een verkeerde ontvangen , de tif 75 van hirschman maar deze past niet

graag reactie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34891Posts
  • 2572Oplossingen
  • 17544Likes

@Marije Een 'internetkabel' bestaat officieel niet, in dit geval zijn een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood gewenst, heb je die laatste toegestuurd?

Bekijk in context

16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34891Posts
  • 2572Oplossingen
  • 17544Likes

Voor de radio-uitgang heb je een TIM 75 nodig.

Andere optie is de POA-3IEC-NL vervangen door een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood voor het modem, dit aansluitmateriaal kan kosteloos toegestuurd worden.

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had dus de verkeerde besteld , maar die optie die je vermeld klinkt wel aantrekkelijk.

die wil ik wel

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34891Posts
  • 2572Oplossingen
  • 17544Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan het genoemde aansluitmateriaal toesturen en komt binnenkort langs in dit topic.

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik daar op wachten dat die moderator langs komt in dit topic ?

Pasi

Level 19
  • 10629Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

Hallo,

WELKOM op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u in sommige situaties beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zodra uw vraag/probleem aan de beurt is, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Als u meer privé gegevens kwijt wilt, dan kan u daarvoor ook het veld 'Opmerkingen' gebruiken ( deze 3 velden zijn alleen voor Ziggo zichtbaar ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.

Ziggo is verantwoordelijk voor de AOP, de splitter erop en de coaxkabels naar de Ziggo Modem/Router. 

Uw huidige splitter is verouderd, dus kan/mag u aan Ziggo een nieuwe vragen. 

Ziggo zal zowel een nieuwe splitter als ook een nieuwe coaxkabel moeten opsturen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg een automatische mail  met de vraag ,wat hierboven is vermeld de oplossing is. Dat weet ik helaas nog niet want een moderator cq technicus van Ziggo is nog niet langsdeze topic geweest , ik heb de nieuwere splitter nog niet ontvangen om hiermee te testen of het probleem is opgelost

Pasi

Level 19
  • 10629Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

"...Ik krijg een automatische mail met de vraag ,wat hierboven is vermeld de oplossing is. Dat weet ik helaas nog niet..."

U hoeft geen oplossing aan te geven, zolang u dat niet wil.

De Ziggo onderdelen in uw Ziggo coax netwerk ( bij u thuis ), zijn blijkbaar verouderd. U zou wat foto's kunnen maken van de AOP ( het witte Ziggo muur kastje ), de coax bekabeling en hoe de Ziggo modem/router is aangesloten, zodat de experts hier kunnen controleren of de rest nog wel up-to-date is of u wacht totdat een Ziggo moderator hier langs komt en u een nieuw splitter en coaxkabel opstuurt.

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wacht wel tot een ziggo moderator langs deze topic komt

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Btw nog even terugkijkend naar wat er allemaal vermeld is, ik heb wel degelijk vermeld dat ik interesse heb in de oplossing die men heeft vermeld ; Andere optie is de POA-3IEC-NL vervangen door een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood voor het modem, dit aansluitmateriaal kan kosteloos toegestuurd worden..

daar heb ik van vermeld dat ik interesse heb

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beste , wanneer komt er een moderator langs , deze had ik al verwacht of kan ik Ziggo bellen en vragen om het op te sturen maar dan moet ik wel weten wat ze moeten opsturen ???

Graag reactie

Pasi

Level 19
  • 10629Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

Hallo,

WELKOM op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte vaak binnen 1 werkweek langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u in sommige situaties beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zodra uw vraag/probleem aan de beurt is, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Als u meer privé gegevens kwijt wilt, dan kan u daarvoor ook het veld 'Opmerkingen' gebruiken ( deze 3 velden zijn alleen voor Ziggo zichtbaar ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.

U zou kunnen bellen, maar de vraag is of u iemand aan de lijn krijgt die ( iets ) technisch is of dat u iemand aan de lijn krijgt die zijn/haar Ziggo klapper opent en begint voor te lezen, waarna het gesprek stokt ( of opnieuw begint ).

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34891Posts
  • 2572Oplossingen
  • 17544Likes

Ik heb zojuist de moderators ingelicht.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Fonsje , van harte welkom hier! 

Als ik je goed begrijp heb je een nieuwere splitter nodig met een nieuwe internetkabel. Dat kan geregeld worden voor je! 

Ik heb zojuist de aansluitmaterialen dan ook voor je verstuurd. 

Fonsje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt , ik zie het tegemoet.

dit is dus een splitter, voor 1 coax tv en voor een uitgang naar de modem ?

met vriendelijk groet

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34891Posts
  • 2572Oplossingen
  • 17544Likes

@Marije Een 'internetkabel' bestaat officieel niet, in dit geval zijn een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood gewenst, heb je die laatste toegestuurd?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Ja, dat heb ik toegestuurd.