Ik heb bovenvermelde coax splitter en de fm radio uitgang wordt niet gebruikt.
welke afsluitweerstand heb ik nodig ?
ik heb inmiddels een verkeerde ontvangen , de tif 75 van hirschman maar deze past niet
graag reactie
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Marije Een 'internetkabel' bestaat officieel niet, in dit geval zijn een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood gewenst, heb je die laatste toegestuurd?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor de radio-uitgang heb je een TIM 75 nodig.
Andere optie is de POA-3IEC-NL vervangen door een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood voor het modem, dit aansluitmateriaal kan kosteloos toegestuurd worden.
Ik had dus de verkeerde besteld , maar die optie die je vermeld klinkt wel aantrekkelijk.
die wil ik wel
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan het genoemde aansluitmateriaal toesturen en komt binnenkort langs in dit topic.
Kan ik daar op wachten dat die moderator langs komt in dit topic ?
Hallo,
WELKOM op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u in sommige situaties beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zodra uw vraag/probleem aan de beurt is, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Als u meer privé gegevens kwijt wilt, dan kan u daarvoor ook het veld 'Opmerkingen' gebruiken ( deze 3 velden zijn alleen voor Ziggo zichtbaar ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.
Ziggo is verantwoordelijk voor de AOP, de splitter erop en de coaxkabels naar de Ziggo Modem/Router.
Uw huidige splitter is verouderd, dus kan/mag u aan Ziggo een nieuwe vragen.
Ziggo zal zowel een nieuwe splitter als ook een nieuwe coaxkabel moeten opsturen.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.
Ik krijg een automatische mail met de vraag ,wat hierboven is vermeld de oplossing is. Dat weet ik helaas nog niet want een moderator cq technicus van Ziggo is nog niet langsdeze topic geweest , ik heb de nieuwere splitter nog niet ontvangen om hiermee te testen of het probleem is opgelost
"...Ik krijg een automatische mail met de vraag ,wat hierboven is vermeld de oplossing is. Dat weet ik helaas nog niet..."
U hoeft geen oplossing aan te geven, zolang u dat niet wil.
De Ziggo onderdelen in uw Ziggo coax netwerk ( bij u thuis ), zijn blijkbaar verouderd. U zou wat foto's kunnen maken van de AOP ( het witte Ziggo muur kastje ), de coax bekabeling en hoe de Ziggo modem/router is aangesloten, zodat de experts hier kunnen controleren of de rest nog wel up-to-date is of u wacht totdat een Ziggo moderator hier langs komt en u een nieuw splitter en coaxkabel opstuurt.
Ik wacht wel tot een ziggo moderator langs deze topic komt
Btw nog even terugkijkend naar wat er allemaal vermeld is, ik heb wel degelijk vermeld dat ik interesse heb in de oplossing die men heeft vermeld ; Andere optie is de POA-3IEC-NL vervangen door een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood voor het modem, dit aansluitmateriaal kan kosteloos toegestuurd worden..
daar heb ik van vermeld dat ik interesse heb
beste , wanneer komt er een moderator langs , deze had ik al verwacht of kan ik Ziggo bellen en vragen om het op te sturen maar dan moet ik wel weten wat ze moeten opsturen ???
Graag reactie
Hallo,
WELKOM op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte vaak binnen 1 werkweek langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u in sommige situaties beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zodra uw vraag/probleem aan de beurt is, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Als u meer privé gegevens kwijt wilt, dan kan u daarvoor ook het veld 'Opmerkingen' gebruiken ( deze 3 velden zijn alleen voor Ziggo zichtbaar ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.
U zou kunnen bellen, maar de vraag is of u iemand aan de lijn krijgt die ( iets ) technisch is of dat u iemand aan de lijn krijgt die zijn/haar Ziggo klapper opent en begint voor te lezen, waarna het gesprek stokt ( of opnieuw begint ).
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.
Ik heb zojuist de moderators ingelicht.
Hey @Fonsje , van harte welkom hier!
Als ik je goed begrijp heb je een nieuwere splitter nodig met een nieuwe internetkabel. Dat kan geregeld worden voor je!
Ik heb zojuist de aansluitmaterialen dan ook voor je verstuurd.
Bedankt , ik zie het tegemoet.
dit is dus een splitter, voor 1 coax tv en voor een uitgang naar de modem ?
met vriendelijk groet
@Marije Een 'internetkabel' bestaat officieel niet, in dit geval zijn een POA-01-B + IEC/F-kabel groen/rood gewenst, heb je die laatste toegestuurd?
Ja, dat heb ik toegestuurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.