1
Vraag
2
Reacties
marcovdarend

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Welke CI+ module moet ik kopen (zonder hem voor 2 euro per maand te huren)

Ik heb een Philips 58PUS8535 tv en ik heb nog een oude smartcard. Nu wil ik een CI+ module kopen en woon in de regio 2914. Wie kan me een advies geven welk merk type CI+ module geschikt is voor mij?

 

Natuurlijk kan ik er 1 huren, maar dat kost me 2 euro per maand en in feite kun je dat als investering wellicht wel kopen ipv huren.

 

Wie weet dit?

 

Dit is wat op de site staat:

Een CI+ Module is een kleine digitale ontvanger in de vorm van een metalen insteekkaart met een smartcard erin. Deze plaats je rechtstreeks in een voor CI+ geschikte tv. Met CI+ geniet je van digitale televisie zonder een los kastje. CI+ modules met het Ziggo logo of UPC logo zijn geschikt voor Digitale Televisie van Ziggo. Dit zijn CI+ modules van de volgende leveranciers:

  • Quantis
  • @Smit
  • Neotion
  • SmarDTV

CI+ modules zijn gebonden aan de regio waar je woont. Bestel je CI+ Module daarom altijd bij Ziggo. Dan weet je zeker dat je een CI+ Module en smartcard in huis haalt die geschikt is voor je eigen regio. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@marcovdarend, goed dat je dit even komt vragen. Er is soms wat onduidelijkheid over de CI+ modules met smartcards. 

 

Feitelijk geeft @anoniemforum het terechte antwoord al: de enige vorm van CI+ modules met smartcards die wij nog activeren zijn de huurvarianten óf diegenen die op je eigen account actief staan. 

De verkoop van losse smartcards wordt door Ziggo aldus niet meer ondersteund, neem me niet kwalijk. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

Bekijk Quantis CI+ 1.3 TV Module - 1.4 / 1.3 / 1.2 TV - Ziggo - Caiway - Delta - Kabelnoord op: https://www.bol.com/nl/p/quantis-ci-1-3-tv-module-1-4-1-3-1-2-tv-ziggo-caiway-delta-kabelnoord/92000...

 

weet je zeker dat die smartcard ook geactiveerd is ziggo activeer geen losse smartcards meer

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@marcovdarend, goed dat je dit even komt vragen. Er is soms wat onduidelijkheid over de CI+ modules met smartcards. 

 

Feitelijk geeft @anoniemforum het terechte antwoord al: de enige vorm van CI+ modules met smartcards die wij nog activeren zijn de huurvarianten óf diegenen die op je eigen account actief staan. 

De verkoop van losse smartcards wordt door Ziggo aldus niet meer ondersteund, neem me niet kwalijk. 

marcovdarend
Topicstarter
Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ik heb inderdaad nog 2 smartcards actief op mijn account. Dus welke CI+ module kan ik dan kopen ipv huren? Of adviseren jullie anders?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@marcovdarend kopen is helaas geen optie in de Ziggo abonnementsvorm. Je zult één moeten huren, als je een extra CI+ module wenst. 

Die twee die je noemt, staan die in je Mijn Ziggo? Dan zou je ze eventueel zelf weer kunnen activeren, mochten ze niet werken. 

Hier vind je meer over een extra CI+ module. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic