AlexHelpt en
Teun Dit laatste is precies wat ik bedoel.
Beneden staat de Mediabox XL (Voorheen Horizon) en boven staat de Humax 5200C die voor de komst van de Mediabox in de huiskamer stond.
Op die Humax kan ik echter geen programma's terugkijken (replay) en dus ook geen opnames van de Mediabox afspelen.
Voorheen had ik boven een Humax 5050 staan, die net als de Humax 5200 via het netwerk verbonden waren, en ik boven de opnames van de 5200 kon afspelen, zoals ik nu nog steeds mijn opnames van de Humax 5200C via het netwerk op mijn Laptop kan bekijken middels VLC.
Na de komst van de Mediabox, werd mij afgeraden om deze in het netwerk op te nemen, omdat dit allerlei vervelende bijwerkingen kon hebben.
Nu de
"Extra Mediabox" niet meer geleverd wordt door Ziggo, is de mogelijkheid om op andere plekken in huis, de opnames van de hoofdontvanger te kunnen bekijken niet meer beschikbaar.
De Mediabox XL is op dat punt dus een verslechtering van de mogelijkheden die ik voordien wel had.
Alleen de handige replayfunctie op de mediabox ontbreekt dus op de Humax, maar de overige mogelijkheden waren wel groter.
Jammer dat Ziggo geen afdoende alternatieven heeft voor de niet meer leverbare Extra Mediabox, die mijn vraag hier eigenlijk overbodig zou hebben gemaakt.
Dank voor het meedenken...
Gr,
Ron