@Groen383 "Helemaal klaar met Ziggo, die club denkt dat mijn tijd niets kost. Gooi die rotzooi terug. Ziggo weet net zo goed als ik dat als een zakelijke klant eenmaal draait, die niet meer weggaat."
Je legt een probleem neer op een consumentenforum en er wordt geprobeerd je op weg te helpen, maar je wenst geen hulp en begint alles af te kraken, waarom plaats je dan je probleem hier, als je toch geen oplossing wilt voor je probleem.
De vragen die ik stel zijn niet uit de lucht gegrepen, maar dat is jarenlange ervaring met ICT troubleshooting uit de praktijk, om zo snel mogelijk zaken uit te kunnen sluiten en de mogelijke oorzaak snel te kunnen vinden en als dat vandaag duidelijk is, dan kan er mogelijk door jezelf al iets gedaan worden om één en ander aan de gang te krijgen, wat heel vaak door foto's te zien een mogelijkheid bied, of door een Ziggo medewerker mogelijk een monteur gestuurd kan worden of actie ondernomen worden vanuit Ziggo zakelijk.
"(Sowieso al super goedkoop om op een community platform klanten andere klanten te laten helpen, dan ben je als bedrijf echt geen knip voor de neus waard, geheel terzijde)"
Andere klanten helpen is niet meer dan op andere fora mensen met vragen helpen.
Andere klanten kunnen niets wat betreft acties in de Ziggo systemen, dus het is niet meer als op b.v. Tweakers problemen proberen op te lossen.
En heb je zelf nooit andere mensen geholpen, ik mag toch hopen van wel.
Daarnaast schrijf je dat je zakelijke klant bent, dit is een consumentendeel van Ziggo en is er geen volledige kennis en kunde wat betreft het zakelijk deel, wat ook technisch anders opgebouwd is.
Neem contact op met Ziggo zakelijk, dan wordt je, hopelijk, het snelst geholpen.