Hallo,
ik heb een probleem met mijn LG oled tv.
ik heb wel alle zenders maar de zenderinfo valt constant weg.
Hoe kan dit?
mvg,
Martin
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Volg dit topic voor updatesJij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Alex Heb alle apps volledig afgesloten (via de 3 puntjes), maar dat lost niets op.
Kreeg ook nog een software update naar v23.20.42 maar EPG probleem blijft bestaan. Soms is de EPG compleet, maar even later weer niet.
Zoals ik al eerder aangaf, heb ik op het eerste blad van de EPG meestal maximaal 2 programma’s per kanaal.
De overige bladen zijn meestal goed gevuld (bij een enkele zender niet.) Heen en weer scrollen e.d. helpt niet.
hallo Alex,
toch even een aanvulling. Ik was even weg namelijk.
Het valt mij op dat later op de dag (nu dus 18:20) maximaal 2 velden gevuld zijn. Als een programma lang duurt is dan wel de regel gevuld echter vaak is dat niet het geval.
Hi all - we zitten niet stil en er wordt ondertussen druk gewerkt aan het openstaande ticket. Het onderzoek loopt dus nog. Zodra we meer weten zal ik het hier melden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.