1. Wij hebben sinds vandaag de next mini aangesloten, eerst zonder kabel, via Wifi. Het beeld en geluid valt continue ongeveer 1 sec weg.
2. We hebben het modem verplaatst dichter bij de tv, wederom hetzelfde probleem.
3. We hebben de modem met de kabel aan de next mini bevestigd, wederom hetzelfde probleem. Uiteraard ook de instellingen op de tv veranderd van Wifi naar Kabel.
We hebben alle meegeleverde kabels gebruikt. Dus hebben geen idee wat we nu nog zouden kunnen veranderen.
@Ziggo help.....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels verholpen, we hadden een hdmi splitter er tussen, die verwijderd. Nu is het probleem opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Vincent1975.
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben. Dat u de Mediabox Next Mini via een netwerkkabel is inderdaad een prima idee. Noodzakelijkerwijs hoeft dan niet per se de TV ook via een netwerkkabel aangesloten te worden.
Vraag: valt alleen het geluid weg of óók het beeld en heeft u al een andere HDMI-ingang van de TV uitgeprobeerd?
Soms wil het ook nog wel eens helpen om de Next Mini terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Uw bewaarde en geplande opnames blijven gewoon bewaard, wèl moet u mogelijk opnieuw inloggen bij de apps van de door u gebruikte streamingdiensten.
staat er op dat moment rechtsboven "momentje"?
heeft u een witte modem? zoja, wat is het typenummer?
Het is inmiddels verholpen, we hadden een hdmi splitter er tussen, die verwijderd. Nu is het probleem opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.