1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gizzie79

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weer geen synchroon cartoon network!!!!

Het is weer zover!!!!!

Cartoon network loopt weer eens niet synchroon....…

Onderhand standaard bij Ziggo en daarbij loopt er geen replay bij alle zenders dus daar betaal je je eigen scheel voor.…

Top hoor Ziggo!!

Bijna 75 betalen maar minder leveren want Discovery World gaat er ook uit.…

Ga zo door.....

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Om welke Media Box betreft dit en heb je al de Media Box even van de stroom gehaald en daarna na paar minuten weer opgestart.

 

Discovery World stopt bij Ziggo maar ook bij KPN, T-Mobile in geheel Nederland zie ook

Zender minder bij Ziggo, KPN en T-Mobile: Discovery World stopt

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Gizzie79

Ik begrijp heel goed dat je hier flink van baalt en graag wilt dat het beeld en geluid gewoon gelijk loopt. De situatie is in onderzoek. Zou je om dit onderzoek te kunnen versnellen de onderstaande informatie kunnen aanleveren? 

  • Type Mediabox
  • Titel van het programma
  • Is de audio feed van het betreffende programma Engels of Nederlandstalig? 
  • Datum en tijdstip?
  • Omschrijving (loopt het geluid voor op het beeld of achter? Hoeveel seconden ongeveer? 

Hoe meer voorbeelden qua programma's waarbij dit het geval is, hoe sneller het onderzoek naar de oorzaak verloopt 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Gianna Ziggo wrote:

 

Hoe meer voorbeelden qua programma's waarbij dit het geval is, hoe sneller het onderzoek naar de oorzaak verloopt 

Meen je dit nu serieus @Gianna Ziggo  terwijl dit al negen maanden in onderzoek is en er voorbeelden zijn aangedragen in onderstaand topic (dit topic is als beantwoord aangemerkt)

 

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/cartoon-network-audio-en-beeld-niet-synchro...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top dat je daar het template al eens hebt ingevuld, @mguzz  . Het probleem hiervoor staat nog steeds open en er worden ook nog steeds om voorbeelden van dit incident gevraagd. Als je dus nieuwe voorbeelden hebt, blijf die dan delen. Des te meer, des te beter. Daar heeft het onderzoeksteam iets aan.

Ik snap dat het ontzettend frustrerend is. Daar mag je ook absoluut een mening over hebben. Laat het alleen wel duidelijk zijn dat wij (als moderators) daar niets aan kunnen doen. Wij delen de frustratie met je dat dit zo lang duurt en nog niet is opgelost.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Gizzie79@Gizzie79 Het bedrag dat een klant betaald heeft niks met replay te maken. Een aantal zenders staat dit gewoon niet toe. Hoeveel de klant ook betaald aan een provider.

De klant koopt hier geen replay rechten mee. Dit is niet alleen bij Ziggo 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic