1
Vraag
2
Reageer en help mee
marcveen

Level 6
  • 135Posts
  • 10Oplossingen
  • 25Likes

Wederom EPG "geen info beschikbaar" bij NPO en SBS zenders.

Het is een tijdje goed gegaan maar sinds eergisteren krijg ik weer “geen info beschikbaar” in de EPG bij de NPO en SBS zenders. 

Een Connectbox reset, de C7 opnieuw laten opstarten en de Next via de schakelaar achterop UIT en AAN zetten hadden geen resultaat.

De Next zit bedraad aangesloten op een Extra WiFipunt C7 (de zwarte).

Vragen:

  1. Kan de C7 nog steeds de boosdoener zijn in dit probleem?
  2. Of kan het ook nog de ipv6 zijn?

 

 

60 Reacties 60
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3465Likes

@piens

Een net nieuw onderzoeksresultaat over een oud probleem.

Ik ken uit ervaring van anderen de Archer C7 Ziggo Booster als een verdacht apparaat op het punt van problemen met het kunnen updaten van de EPG. Er lijkt een relatie met DS-Lite of Full DS in je netwerk, maar dat is m.i onzeker.

Hoe het precies zit is, zover ik kan overzien, helaas vager gebleven, dan je zou wensen.
Er was onderzoek, maar dat liep dood zonder een goede diagnose, laat staan een betere oplossing dan: niet meer gebruiken dat ding. Jammer & onbevredigend.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic