Het is een tijdje goed gegaan maar sinds eergisteren krijg ik weer “geen info beschikbaar” in de EPG bij de NPO en SBS zenders.
Een Connectbox reset, de C7 opnieuw laten opstarten en de Next via de schakelaar achterop UIT en AAN zetten hadden geen resultaat.
De Next zit bedraad aangesloten op een Extra WiFipunt C7 (de zwarte).
Vragen:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een net nieuw onderzoeksresultaat over een oud probleem.
Ik ken uit ervaring van anderen de Archer C7 Ziggo Booster als een verdacht apparaat op het punt van problemen met het kunnen updaten van de EPG. Er lijkt een relatie met DS-Lite of Full DS in je netwerk, maar dat is m.i onzeker.
Hoe het precies zit is, zover ik kan overzien, helaas vager gebleven, dan je zou wensen.
Er was onderzoek, maar dat liep dood zonder een goede diagnose, laat staan een betere oplossing dan: niet meer gebruiken dat ding. Jammer & onbevredigend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.