Hi Marc,
Dank je voor je berichten hier.
Ik heb/had precies hetzelfde probleem deze week. (EPG laat geen info zien, langzaam zappen, etc.)
Ook net als jij de box terug naar fabrieksinstellingen gezet, waarbij de problemen erger werden.
Hierna ook een hard reset doorgevoerd nadat ik dit bericht van jou in deze Community heb gevonden, waarbij de Next box ook bleef hangen en nu met customer support heb gesproken.
Maar ondanks dat we dezelfde problemen hebben/hadden, denk ik niet dat IPv6 en de C7 booster het probleem zijn in combi met de Next box en dat het in dit geval misschien toeval was dat de veranderingen werkten voor jou (?).
Hier mijn verhaal mochten andere dezelfde problemen hebben:
Volgens de customer support medewerker staat IPv6 bij mij uit en loopt alles op IPv4
Mijn Next box staat direct op het Ziggo modem aangesloten, zonder de C7 booster.
Jammer genoeg werkte de stappen die jij hebt doorgaan bij mij dus niet.…
Nu heb ik voor vrijdag een afspraak met een monteur om het te bekijken/op te lossen en (eventueel) de Next box om te ruilen.
Een eventuele oplossing tot vrijdag is dat mijn modem terug gezet wordt naar fabrieksinstellingen en dat ik dan nog een hard reset van de Next box doorvoer.
Dit wordt dan eventueel mijn 3de Next box, aangezien ik dezelfde problemen hiervoor ook al had, en een vervanging uiteindelijk de enige mogelijkheid bleek aangezien deze ook niet meer reageerde na fabrieksinstellingen en verschillende resets (in contact met customer support doorgevoerd).
Het is een heel prettige box als hij werkt.... (En gelukkig doet werkt het ook lang goed)
Hopelijk zijn jouw problemen verder opgelost en blijft het nog lang zijn werk doen. Ik ga ervan uit dat mijn Next box ook snel weer werkt.