1
Vraag
2
Reacties
Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Wat zijn jullie Next Mini ervaringen?

Wat zijn jullie Media next mini ervaringen? Kan je overstappen/

omruilen naar de next mini? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buurman

Level 14
  • 977Posts
  • 49Oplossingen
  • 888Likes

We zijn enkele maanden geleden begonnen met een Next Mini op de TV in de hobbykamer die de Humax 5300 heeft vervangen.  Sinds kort is ook onze huiskamer TV voorzien van een Next Mini en is de standaard Next retour Ziggo gegaan.   Alles netjes weggewerkt achterop de TV en tevens alle onnodige coaxkabels, aansluitdozen, splitters en versterker verwijderd en opgeruimd. 

Op de woonkamer na zijn alle coaxkabels uit de leidingen verwijderd en vervangen door UTP aansluitingen. 

Net als @MR_CHIP  al aangaf de Mini reageert ietsjes trager met zappen.

Verder zijn we tot nu toe erg tevreden met de Next Mini en de beeldkwaliteit is prima. 

 

 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
MR_CHIP

Level 19
  • 11496Posts
  • 131Oplossingen
  • 3966Likes

ik ben zelf van de gewone next naar de mini gegaan en de gedachte die als eerste in mij opkwam "hij is echt mini " 😛

werkt ietsje trager dan de next met live tv zappen maar dat scheelt ook niet veel 

 

 

Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik heb ze naast elkaar gehad op 1 TV. Ik merkte nauwelijks verschil. Beeld mini leek op het eerste gezicht wat helderder.

Asro

Level 7
  • 145Posts
  • 3Oplossingen
  • 53Likes

Sinds twee weken heb ik de mini. Bevalt me net zo goed als de voorganger. Alleen op wifi aangesloten. Ik heb nog geen problemen gehad. Zoals @MR_CHIP  al schreef ervaar ik ook dat zappen iets minder vlot gaat, maar zeker niet irritant.

Buurman

Level 14
  • 977Posts
  • 49Oplossingen
  • 888Likes

We zijn enkele maanden geleden begonnen met een Next Mini op de TV in de hobbykamer die de Humax 5300 heeft vervangen.  Sinds kort is ook onze huiskamer TV voorzien van een Next Mini en is de standaard Next retour Ziggo gegaan.   Alles netjes weggewerkt achterop de TV en tevens alle onnodige coaxkabels, aansluitdozen, splitters en versterker verwijderd en opgeruimd. 

Op de woonkamer na zijn alle coaxkabels uit de leidingen verwijderd en vervangen door UTP aansluitingen. 

Net als @MR_CHIP  al aangaf de Mini reageert ietsjes trager met zappen.

Verder zijn we tot nu toe erg tevreden met de Next Mini en de beeldkwaliteit is prima. 

 

 

 

MVHEESWIJK4

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het enige nadeel lijkt mij als er een internetstoring is je ook geen tv kunt kijken. Met coax kan dat nog wel. Dit is wat mij er nog van weerhoudt over te gaan op de Next Mini. 

Steefb

Level 20
  • 15825Posts
  • 2990Oplossingen
  • 7233Likes
Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Als je een coax kabel hebt liggen dan kun je die nog rechtstreeks in de TV doen en dan kun je alsnog de standaard kanalen kijken bij een internet storing als je de Next mini hebt. Je kunt dan niet terugkijken, opnames bekijken of apps gebruiken maar deze zullen bij de Next ook niet werken bij een internet storing. 

puppie

Level 17
  • 2624Posts
  • 65Oplossingen
  • 1058Likes

op de mini mis ik wel een optische aansluiting voor een soundbar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic