Ik wil mijn upc mediabox omruilen voor een mediabox xl omdat ik Netflix wil gaan kijken. Hoe pak ik dit aan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een warm welkom op de Ziggo Community @jverhaaf!
Een avondje Netflixen is altijd heerlijk ontspannend! Er zijn verschillende manieren om Netflix te kunnen kijken op jouw televisie. Zoals @Zeeburgia terecht opmerkt heb je bij een Smart TV geen mediabox nodig om Netflix te kunnen kijken. Je kunt de Netflix App dan downloaden op jouw Smart TV zelf. Heb je geen Smart TV? Dan zijn er andere mogelijkheden zoals @Jan F. en @Be rt al aangeven. Je kunt dan kiezen voor de Mediabox XL, welke verkrijgbaar is bij TV Compleet of voor de Mediabox Next (4K), welke verkrijgbaar is bij TV Max. Je kunt je pakket gemakkelijk wijzigen op deze pagina.
Nog een andere optie om Netflix op je tv te kijken is door middel van een ChromeCast of Apple Airplay. Je kunt dan Netflix streamen vanaf je mobiele telefoon naar jouw televisie.
Mocht je nog vragen hebben over al deze mogelijkheden, dan weet je ons te vinden!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Netflix kan ook op de oude box volgens mij.
oeps, verkeerd gelezen. Inderdaad moet je eentje aanvragen
Uw abonnement wijzigen naar tv compleet. Dan krijgt u de mediabox XL.
Wil je Netflix in 4K kunnen zien met een aantal films met een 4K TV, dan kun je een Next krijgen bij een TV Max abonnement en internet complete of alles-in-één MAX.
Het is wel enigszins speculeren in hoeverre de TS een 4K tv heeft. Mocht dit het geval zijn, dan betreft het ongetwijfeld een smart tv met een Netflix app. In dat geval heeft de TS geen Next box van Ziggo nodig om ook het 4k-aanbod in de database van netflix in 4k-uhd kwaliteit te bekijken.
Een warm welkom op de Ziggo Community @jverhaaf!
Een avondje Netflixen is altijd heerlijk ontspannend! Er zijn verschillende manieren om Netflix te kunnen kijken op jouw televisie. Zoals @Zeeburgia terecht opmerkt heb je bij een Smart TV geen mediabox nodig om Netflix te kunnen kijken. Je kunt de Netflix App dan downloaden op jouw Smart TV zelf. Heb je geen Smart TV? Dan zijn er andere mogelijkheden zoals @Jan F. en @Be rt al aangeven. Je kunt dan kiezen voor de Mediabox XL, welke verkrijgbaar is bij TV Compleet of voor de Mediabox Next (4K), welke verkrijgbaar is bij TV Max. Je kunt je pakket gemakkelijk wijzigen op deze pagina.
Nog een andere optie om Netflix op je tv te kijken is door middel van een ChromeCast of Apple Airplay. Je kunt dan Netflix streamen vanaf je mobiele telefoon naar jouw televisie.
Mocht je nog vragen hebben over al deze mogelijkheden, dan weet je ons te vinden!
tja,
Ik zou gewoon de MI BOX S aanschaffen, daar zit netflix al op en die speelt gewoon t/m 4k content af
Eenmalig 69;- uitgeven that's it!
Geen aanpassing van je abonnement nodig!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.