1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ton33

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat kan ik doen als mijn Mediabox Next een brommend geluid maakt?

Mijn media ox Next bromt, ik heb hem al gereinigd maar dat helpt niet. Wat kan ik nog meer doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 999Posts
  • 97Oplossingen
  • 427Likes

Dag @Ton33 en welkom op de Community! Wanneer je lekker tv aan het kijken bent, snap ik zeker dat deze brom je niet helpt rondom het kijkplezier. We kijken dan ook graag met je mee!
Om het geheel opgelost te krijgen, is er inderdaad een nieuwe mediabox verstuurd. Per mail volgt de bevestiging en de track and trace voor de levering. Indien je het fijn vindt de installatie stappen nog eens te bekijken, verwijs ik je graag naar deze link. 

In de bevestiging staat ook vermeld of wij de oude mediabox terugvragen. Wanneer dit het geval is, volgt er een losse retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit! De nieuwe Next komt eraan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Gio2903

Level 17
  • 3442Posts
  • 182Oplossingen
  • 2531Likes

een moderator kan je een nieuwe sturen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78702Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 999Posts
  • 97Oplossingen
  • 427Likes

Dag @Ton33 en welkom op de Community! Wanneer je lekker tv aan het kijken bent, snap ik zeker dat deze brom je niet helpt rondom het kijkplezier. We kijken dan ook graag met je mee!
Om het geheel opgelost te krijgen, is er inderdaad een nieuwe mediabox verstuurd. Per mail volgt de bevestiging en de track and trace voor de levering. Indien je het fijn vindt de installatie stappen nog eens te bekijken, verwijs ik je graag naar deze link. 

In de bevestiging staat ook vermeld of wij de oude mediabox terugvragen. Wanneer dit het geval is, volgt er een losse retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit! De nieuwe Next komt eraan.