Mijn media ox Next bromt, ik heb hem al gereinigd maar dat helpt niet. Wat kan ik nog meer doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Ton33 en welkom op de Community! Wanneer je lekker tv aan het kijken bent, snap ik zeker dat deze brom je niet helpt rondom het kijkplezier. We kijken dan ook graag met je mee!
Om het geheel opgelost te krijgen, is er inderdaad een nieuwe mediabox verstuurd. Per mail volgt de bevestiging en de track and trace voor de levering. Indien je het fijn vindt de installatie stappen nog eens te bekijken, verwijs ik je graag naar deze link.
In de bevestiging staat ook vermeld of wij de oude mediabox terugvragen. Wanneer dit het geval is, volgt er een losse retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit! De nieuwe Next komt eraan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan je een nieuwe sturen
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dag @Ton33 en welkom op de Community! Wanneer je lekker tv aan het kijken bent, snap ik zeker dat deze brom je niet helpt rondom het kijkplezier. We kijken dan ook graag met je mee!
Om het geheel opgelost te krijgen, is er inderdaad een nieuwe mediabox verstuurd. Per mail volgt de bevestiging en de track and trace voor de levering. Indien je het fijn vindt de installatie stappen nog eens te bekijken, verwijs ik je graag naar deze link.
In de bevestiging staat ook vermeld of wij de oude mediabox terugvragen. Wanneer dit het geval is, volgt er een losse retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit! De nieuwe Next komt eraan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.