1
Vraag
2
Reacties
ErBr

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is het nu, 3 of 5 digitale aansluitingen?

50% van de Ziggo klantenservice medewerkers geeft aan dat ik maximaal 5 digitale ontvangers voorzien van een smartcard per abonnement kan hebben, waarvan maximaal 2 per zelfde device (bijv. 2x CI+) en de andere 50% zegt dat het maximaal 3 zijn???? Wat is het nu? Ik zit al meer dan een maand in gesprek met Ziggo....
En word er echt gallisch van!!!

Ik heb nu:

1x Mediabox (2e verdieping)
1x CI+ module (1e verdieping)
1x Horizonbox (begane grond)

En wil nog 1x CI+ module (1e verdieping)

Een Horizon XL is niet de oplossing want dan moet ik (vanwege MOCA) andere splitters plaatsen en hierdoor komt het digitale signaal niet op mijn eerste verdieping (aldus de monteur van Ziggo).

Men is zeker bereidwillig maar het lukt gewoonweg niet en ik krijg dan te horen dat de andere medewerker niet zo ervaren is en het hem/haar daarom niet gelukt is om een extra CI+ module te bestellen....binnen 3 werkdagen ligt ‘ie bij u in de brievenbus.... helaas...dan maar weer bellen (achtste keer deze maand)...nee meneer 3 is het maximum, ik begrijp niet dat een collega 5 zegt....zucht....

Nu graag voor eens en altijd: kan ik nog een extra CI+ module op mijn TV Complete abonnement koppelen?
44 Reacties 44
Verwijderd account
Niet van toepassing
iMark wrote:
Misschien een naïeve vraag maar wat is precies de reden om het te beperken tot 3 of 5 activities? Is er een technische reden? Waarom zou je op hetzelfde adres niet 10 tv's met CI+-module mogen gebruiken wanneer je 10 aansluitingen in huis hebt aangelegd?

Om een antwoord op je vraag te geven:
Het is beleid van Liberty Global, de baas van Ziggo.
WeslyDmn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu via de mail opnieuw deze vraag uitstaan.

Volgens de nieuwe algemene voorwaarden 1 juli 2018 is het volgens artikel 12 punt 7 mogelijk om maximaal vijf smatcardhoudende apparaten te hebben.

Ik heb deze week twee extra CI+ modules besteld (voor op de kinderkamers) en ik heb er maar één geleverd gekregen, wat dus inhoud dat ze nog uitgaan van een maximum aantal van drie. Volgens de algemene voorwaarden klopt dit dus niet.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Het gaat wel over apparaten, dus bijvoorbeeld een mediabox en een extra mediabox tellen ook als smartcard.
WeslyDmn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:
Het gaat wel over apparaten, dus bijvoorbeeld een mediabox en een extra mediabox tellen ook als smartcard.


Dat begrijp ik helemaal Steefb,

ik heb nu een mediabox en een CI+ al geïnstalleerd, vervolgens bestel ik deze week twee keer een extra CI+ maar hiervan word er maar één uitgeleverd. Dat brengt het maximum op drie terwijl ik in de voorwaarden lees dat dit er 5 mogen zijn en dan had ik dus twee modules mogen verwachten.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Het antwoord heeft Ronald al gegeven en is volledig in lijn met de (nieuwe) algemene voorwaarden. Zoals er staat is het maximaal aantal geactiveerde smartcards 5 maar dit verschilt per abonnement. Waar het verschil in zit, geeft Ronald aan. De absolute bovengrens is dus 5, meer dan dit kan niet, minder wel, namelijk de tweede bovengrens van 3.

Groet,
Evert

Ps het antwoord van Ziggo:
Ronald Ziggo wrote:
Ik heb eindelijk een antwoord!
De voorwaarden en onze informatie worden nog gecontroleerd.

Maar, iedereen mag 3 digitale activaties hebben (dus los van wat dit is, een box, kaart/CI).
Er is alleen een uitzondering voor voormalig Ziggo klanten die nog gekochte apparatuur hadden buiten de 3 activaties om. Die mogen tot 5 activaties hebben, anders zouden ze namelijk ineens de helft niet meer kunnen gebruiken.

Gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic