Vraag
Reacties
Roonsehoeve
Level 1

Wat is een D-link

Ik heb een D-link ontvangen. Klopt het dat ik deze kan gebruiken om op een TV-toestel met alleen coax-kabel aansluiting toch mijn zenders te ontvangen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Steefb
Level 20

Wat heb je precies gekregen?

D-link maakt netwerk apparatuur, dat doet niet zoveel met tv.

Wat wil je bereiken , wat gaat er nu eventueel niet goed?

0 Kudos
Roonsehoeve
Level 1
Topicstarter

Hb dit apparaatje ontvangen. Ik zou iets geleverd krijgen waardoor ik op een TV-toestel met alleen een coax-aansluiting weer zenders kon ontvangen. Zonder een zenderkastje of kaart o.i.d.

Zie foto als bijlage.

0 Kudos
Roonsehoeve
Level 1
Topicstarter

Dit is de achterkant

0 Kudos
emiliovisser
Level 10

De D-Link DWA-140 is een Wireless N USB-mini-adapter. (draadloos internet)

Met deze D-Link kan je geen tv zenders ontvangen op je TV.

0 Kudos
Ronihd
Level 18
Roonsehoeve wrote:

Ik heb een D-link ontvangen. Klopt het dat ik deze kan gebruiken om op een TV-toestel met alleen coax-kabel aansluiting toch mijn zenders te ontvangen?

Zoals @emiliovisser aangeeft kan je daar geen Tv zenders mee ontvangen en is de Dlink bedoeld voor draadloos internet.

Als je een coax kabel in je TV hebt zitten kan je al een aantal zenders ontvangen waar je geen smartcard + Ci + module voor nodig hebt .

Coax kabel in huis na het AOP is bedoeld voor het ontvangen van Tv zenders.

Je kan de eerder genoemde CI+ module met smartcard huren voor 2 euro en of een mediabox aanvragen die je op de coax kabel kan aansluiten en met een HDMI kabel in je TV kan doen.

Je kan dit aanvragen via je https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare mijn Ziggo.

emiliovisser
Level 10

@Roonsehoeve ,

Misschien kunt u ons iets meer info geven hoe oud en welke TV u heeft.
(Sony/ Samsung/ LG / Philips of ander merk).

Indien mogelijk welk type?  Dit staat op de achterkant van de TV.

Want zoals @Ronihd  aan geeft zijn er meerdere mogelijkheden om TV te ontvangen zoals met een CI+-module of een Mediabox.

0 Kudos