Opgelost! Ga naar oplossing.
@neptun Hieronder vind je een overzicht van de betekenis van de kleuren van de LED-lampjes op de Next Mini.
Kleur lampjes | Uitleg |
De Next Mini staat uit | |
Aan en ontwaken uit Stand-by | |
Standby en Snelle Opstart | |
Opstarten en Ontwaken van 'uit' | |
Geen internetverbinding, bedraad of draadloos | |
Koppeling via WPS met het kabelmodem |
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Onjuiste info verwijderd, was van de Next, ik kan het zo snel niet vinden van de Next mini.
@Bert de vraag ging over de Next Mini, je antwoord verwijst naar de Next
Eh.. als het over de Next Mini gaat, dan heeft deze mediabox volgens mij slechts één meerkleurige led. Waarschijnlijk is de betekenis wit=aan en rood=geen verbinding en waarschijnlijk oranje=zoekt verbinding of start op.
Maar, ik zit er wel eens vaker naast.
de kleuren zijn geel - blauw en wit van de led, maar weet niet de betekenis hiervan
@neptun Hieronder vind je een overzicht van de betekenis van de kleuren van de LED-lampjes op de Next Mini.
Kleur lampjes | Uitleg |
De Next Mini staat uit | |
Aan en ontwaken uit Stand-by | |
Standby en Snelle Opstart | |
Opstarten en Ontwaken van 'uit' | |
Geen internetverbinding, bedraad of draadloos | |
Koppeling via WPS met het kabelmodem |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.