HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ongekend wat er allemaal kan met Ziggo! Ik heb een Extra Mediabox Next (dat is niet hetzelfde als een Mediabox Next, maar wat het verschil is, is niet duidelijk) en daarmee kan ik 360 kijken. Wat dat is en waarom het zo heet, wordt er niet bij verteld, misschien betekent het dat ik vijf dagen per jaar rust heb,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je op de Ziggo website zoekt op 360, kom je oa dit tegen:
//
Bekijk je gepauzeerde programma, serie, gehuurde film of opname op elk scherm wanneer het jou uitkomt.
//
M.a.w., je kan 'klokje rond' programma's kijken. 360 komt overigens steeds minder prominent op de site in beeld. Heeft zijn houdbaarheidsdatum gehad (terecht) 😉.
Het is wel raar dat ze een rare benaming gebruiken en verwachten dat je weet wat het is. Het lijkt me niks bijzonders dat ik alles kan bekijken wanneer het mij uitkomt, dat kan al sedert de uitvinding van de videorecorder.
Tja, 't zal wel een brainwave van het marketingbureau geweest zijn 🙄.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...