Ongekend wat er allemaal kan met Ziggo! Ik heb een Extra Mediabox Next (dat is niet hetzelfde als een Mediabox Next, maar wat het verschil is, is niet duidelijk) en daarmee kan ik 360 kijken. Wat dat is en waarom het zo heet, wordt er niet bij verteld, misschien betekent het dat ik vijf dagen per jaar rust heb,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je op de Ziggo website zoekt op 360, kom je oa dit tegen:
//
Bekijk je gepauzeerde programma, serie, gehuurde film of opname op elk scherm wanneer het jou uitkomt.
//
M.a.w., je kan 'klokje rond' programma's kijken. 360 komt overigens steeds minder prominent op de site in beeld. Heeft zijn houdbaarheidsdatum gehad (terecht) 😉.
Het is wel raar dat ze een rare benaming gebruiken en verwachten dat je weet wat het is. Het lijkt me niks bijzonders dat ik alles kan bekijken wanneer het mij uitkomt, dat kan al sedert de uitvinding van de videorecorder.
Tja, 't zal wel een brainwave van het marketingbureau geweest zijn 🙄.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.