Vraag
Reacties
Oplossing
Grzegorz.Janosz
Level 1

Wat doe ik met de oude mediabox?

Ik heb een nieuwe mediabox mini gekregen. Het werkt goed, maar wat doe ik met de oude mediabox? Naar de milieustation?
Bedankt

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1736979338461.png

Breng oudere apparaten naar de milieustraat

Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert.

Bekijk in context

Uitgelicht
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Alleen de Mediabox Next en Next Mini moeten teruggestuurd worden bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Andere/oudere typen decoders mogen inderdaad bij de milieustraat ingeleverd worden. Een Cisco/Humax/Pace decoder kun je ook naar de kringloopwinkel (wel smartcard verwijderen), deze kunnen namelijk ook zonder actief abonnement gebruikt worden, tenzij het een sterk verouderd type is dat alleen MPEG-2/SD ondersteund.

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1736979338461.png

Breng oudere apparaten naar de milieustraat

Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Alleen de Mediabox Next en Next Mini moeten teruggestuurd worden bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Andere/oudere typen decoders mogen inderdaad bij de milieustraat ingeleverd worden. Een Cisco/Humax/Pace decoder kun je ook naar de kringloopwinkel (wel smartcard verwijderen), deze kunnen namelijk ook zonder actief abonnement gebruikt worden, tenzij het een sterk verouderd type is dat alleen MPEG-2/SD ondersteund.

0 Kudos
Doman
Level 10