Vandaag twee knipperende pijltjes, na uit en aanzetten alles weer OK. Maar... wat betekenen de verschillende symbolen in het venster naast het Ziggo logo. Het is nergens te vinden in de handleiding.
Opgelost! Ga naar oplossing.
***Mod edit*** Check dit topic voor meer informatie over de oorzaak en oplossing:
Knipperende pijltjes op de Mediabox Next
Knipperende pijltjes geven aan dat je geen internet verbinding hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
***Mod edit*** Check dit topic voor meer informatie over de oorzaak en oplossing:
Knipperende pijltjes op de Mediabox Next
Knipperende pijltjes geven aan dat je geen internet verbinding hebt.
Maar ik kijk tv via de coaxkabel dus de tv doet het gewoon hoor.duswat moet ik doen of niets?
@suuperke schreef:Maar ik kijk tv via de coaxkabel dus de tv doet het gewoon hoor.duswat moet ik doen of niets?
Zeer waarschijnlijk alleen live tv, wil je wat anders kun je problemen verwachten.
Rode pijltjes en wifi
Zie je twee rode pijltjes én het wifi-teken branden? Dat betekent dat de wifi is aangezet op je box, maar er geen verbinding is met het wifi-netwerk. Check of je modem online is en je wifi-verbinding werkt.
- Reset je modem. Meer uitleg nodig? Klik hier.
- Maak opnieuw verbinding met het wifi-netwerk
- Herstart de Mediabox Next
Werkt het alsnog niet? Verbind dan je mediabox via een netwerkkabel met het modem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.