1
Vraag
2
Reacties
RM85V

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer wordt het combivoordeel Ziggo & Hollandsnieuwe geactiveerd?

@Ryan ik zie dat je onderstaand probleem al voor eerdere gebruikers hebt opgelost, zou je mij hier ook bij kunnen helpen?

Sinds 23 augustus heb ik een abonnement bij hollandsnieuwe afgesloten, al jaren een abonnement bij Ziggo.

Er wordt bij hollandsnieuwe veel reclame gemaakt om gebruik te maken van het combiveerdeel bij een Ziggo en een hollandsnieuwe abonnement.

Ik heb inmiddels al meerdere malen contact gehad via de Online hulp in de Ziggo&Vodafone app. Zij geven aan dat er uiterlijk 5 weken na ingang abonnement een mail zou komen van Ziggo.

Nadat de 5 weken waren verstreken opnieuw contact opgenomen dat ik nog geen mail heb ontvangen, er wordt aangegeven dat ze het proces niet kunnen versnellen en ik toch op de mail moet wachten...

Inmiddels weer 10 dagen verder en nog steeds geen bericht ontvangen.

Beide abonnementen zijn op hetzelfde adres afgesloten, in de hollandsnieuwe app is mijn combi data-tegoed ook wel al direct ingegaan.

(ik zou graag gebruik maken van het extra TV-pakket SkyShowTime)

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79281Posts
  • 5361Oplossingen
  • 23756Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6291Posts
  • 740Oplossingen
  • 2719Likes

Goedemorgen @RM85V 

Uiteraard goed dat je nu bij ons uit komt voor raad en daad 🙂 Wees welkom op onze Community!

Zou je voor de volledigheid, en zodat ik in de gelegenheid ben je te helpen aan de gratis extra's je postcode + huisnummer willen invullen in je profiel?
En zou je onder de persoonlijke opmerkingen ook je Ziggo klantnummer willen vermelden?
Vergeet daarbij niet je HollandsNieuwe klantnummer + 06-nummer, welke abonnementsvorm je daar hebt ( naam ) en de startdatum van je abonnement,

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79281Posts
  • 5361Oplossingen
  • 23756Likes

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie @Jamyla 

Ik heb de gevraagde informatie toegevoegd aan mijn profiel.

@Bert bedankt voor de link, was snel gebeurd nu!

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 338Posts
  • 49Oplossingen
  • 163Likes

Hartelijk dank, @RM85V. Staat het abonnement van Hollands nieuwe op hetzelfde adres als je Ziggo abonnement? Welk abonnement neem je af bij Hollands nieuwe? 

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Krista de abonnementen staan inderdaad op hetzelfde adres, is nu toegevoegd aan de opmerkingen.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 338Posts
  • 49Oplossingen
  • 163Likes

Dankjewel @RM85V Ik heb een case aangemaakt. Je hoort zo snel mogelijk van ons. 

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Krista,

Ik heb aan het begin van de week wel een mail ontvangen van Ziggo met een "nieuwe bestelling".

Maar verder nog geen bericht ontvangen.

Wat is de status?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4716Posts
  • 617Oplossingen
  • 2437Likes

@RM85V Ik heb het voor je nagekeken. Op dit moment ligt het nog bij een andere afdeling. Ergens in een achterliggend systeem loopt het nog niet soepel. Dat moet hersteld worden. Zodra er updates zijn, hoor je het van ons.

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Vincent @Krista @Jamyla 

Is er al iemand die mij meer kan vertellen?

Mijn abonnement bij Hollandsnieuwe loopt inmiddels al ruim 2 maanden.

Dit topic loopt inmiddels ook alweer 3/4 weken, maar tot op heden lijkt er nog niet echt een oplossing te komen...

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 641Posts
  • 52Oplossingen
  • 292Likes

Goedemiddag  @RM85V

Helaas heb ik nog geen oplossing voor dit probleem, men is hier nog mee bezig. Maar zou het een idee zijn om voor een paar maanden een zenderpakket toe te voegen zodat je in elk geval uit de voeten kunt? En zoja, welk zenderpakket zou je dan willen gebruiken? 

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Roland,

Het hele idee is dat ik bij de combinatie van Ziggo en Hollandsnieuwe een gratis zenderpakket zou ontvangen, dus dit lijkt me precies de oplossing...

Ik zou dan kiezen voor SkyShowtime, alvast bedankt.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2946Posts
  • 318Oplossingen
  • 1437Likes

Goedemiddag! @RM85V 

Bij deze heb ik gratis SkyShowTime voor je geregeld! Je krijgt hier een bevestiging van via de mail (deze heb je ondertussen vast al gehad). 

Je vindt hier uitleg over hoe je het kunt activeren: SkyShowtime | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

Succes! 🍀

RM85V
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top dankjewel!