@Ryan ik zie dat je onderstaand probleem al voor eerdere gebruikers hebt opgelost, zou je mij hier ook bij kunnen helpen?
Sinds 23 augustus heb ik een abonnement bij hollandsnieuwe afgesloten, al jaren een abonnement bij Ziggo.
Er wordt bij hollandsnieuwe veel reclame gemaakt om gebruik te maken van het combiveerdeel bij een Ziggo en een hollandsnieuwe abonnement.
Ik heb inmiddels al meerdere malen contact gehad via de Online hulp in de Ziggo&Vodafone app. Zij geven aan dat er uiterlijk 5 weken na ingang abonnement een mail zou komen van Ziggo.
Nadat de 5 weken waren verstreken opnieuw contact opgenomen dat ik nog geen mail heb ontvangen, er wordt aangegeven dat ze het proces niet kunnen versnellen en ik toch op de mail moet wachten...
Inmiddels weer 10 dagen verder en nog steeds geen bericht ontvangen.
Beide abonnementen zijn op hetzelfde adres afgesloten, in de hollandsnieuwe app is mijn combi data-tegoed ook wel al direct ingegaan.
(ik zou graag gebruik maken van het extra TV-pakket SkyShowTime)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @RM85V
Uiteraard goed dat je nu bij ons uit komt voor raad en daad 🙂 Wees welkom op onze Community!
Zou je voor de volledigheid, en zodat ik in de gelegenheid ben je te helpen aan de gratis extra's je postcode + huisnummer willen invullen in je profiel?
En zou je onder de persoonlijke opmerkingen ook je Ziggo klantnummer willen vermelden?
Vergeet daarbij niet je HollandsNieuwe klantnummer + 06-nummer, welke abonnementsvorm je daar hebt ( naam ) en de startdatum van je abonnement,
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hartelijk dank, @RM85V. Staat het abonnement van Hollands nieuwe op hetzelfde adres als je Ziggo abonnement? Welk abonnement neem je af bij Hollands nieuwe?
@Krista de abonnementen staan inderdaad op hetzelfde adres, is nu toegevoegd aan de opmerkingen.
Dankjewel @RM85V Ik heb een case aangemaakt. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Hallo @Krista,
Ik heb aan het begin van de week wel een mail ontvangen van Ziggo met een "nieuwe bestelling".
Maar verder nog geen bericht ontvangen.
Wat is de status?
@RM85V Ik heb het voor je nagekeken. Op dit moment ligt het nog bij een andere afdeling. Ergens in een achterliggend systeem loopt het nog niet soepel. Dat moet hersteld worden. Zodra er updates zijn, hoor je het van ons.
Goedemiddag @RM85V,
Helaas heb ik nog geen oplossing voor dit probleem, men is hier nog mee bezig. Maar zou het een idee zijn om voor een paar maanden een zenderpakket toe te voegen zodat je in elk geval uit de voeten kunt? En zoja, welk zenderpakket zou je dan willen gebruiken?
Hallo @Roland,
Het hele idee is dat ik bij de combinatie van Ziggo en Hollandsnieuwe een gratis zenderpakket zou ontvangen, dus dit lijkt me precies de oplossing...
Ik zou dan kiezen voor SkyShowtime, alvast bedankt.
Goedemiddag! @RM85V
Bij deze heb ik gratis SkyShowTime voor je geregeld! Je krijgt hier een bevestiging van via de mail (deze heb je ondertussen vast al gehad).
Je vindt hier uitleg over hoe je het kunt activeren: SkyShowtime | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone
Succes! 🍀
Top dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.