1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tzeefje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt Viking S5 beschikbaar?

Bij Ziggo On Demand heb ik Vikings seizoen 1 t/m 4 bekeken en ik kijk uit naar seizoen 5. Wanneer komt dit beschikbaar?
8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Tzeefje. Welkom op de Ziggo Community!

Ik heb diep in mijn glazen bol gekeken, maar die laat mij helaas vandaag in de steek. Ik moet zeggen, dat doet 'ie vaker. De toekomst voorspellen is helaas niet mijn grootste talent.

JM1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er een serieus antwoord vanuit Ziggo? Begin dit jaar werd eind vh jaar gezegd.. Hier zijn we bijna aanbeland.
Tzeefje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bovenstaand antwoord is duidelijk niet serieus. Zal wel grappig bedoeld zijn ofzo, maar ik had gehoopt op een normaal antwoord op een serieuze vraag. ☹
JM1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daarbij is het antwoord ook niet eens grappig.. ?
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
JM1983 wrote:
Is er een serieus antwoord vanuit Ziggo? Begin dit jaar werd eind vh jaar gezegd.. Hier zijn we bijna aanbeland.


Bijna is nog niet helemaal....zou ff wachten op het einde vh jaar.

En info over de serie kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-movies-series/vikings

Denk dat als er iets bekend is, dat daar ook wel komt te staan. Staat nu nog 'eind vh jaar'.
JM1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
acoster wrote:

JM1983 wrote:
Is er een serieus antwoord vanuit Ziggo? Begin dit jaar werd eind vh jaar gezegd.. Hier zijn we bijna aanbeland.
Bijna is nog niet helemaal....zou ff wachten op het einde vh jaar.

En info over de serie kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-movies-series/vikings

Denk dat als er iets bekend is, dat daar ook wel komt te staan. Staat nu nog 'eind vh jaar'.


Ik zeg niet dat het er al had moeten zijn, maar met die line eind vh jaar scheppen ze verwachtingen. Zou in ieder geval fijn zijn als Ziggo nu we het eind vh jaar naderen iets preciezer kan zijn welke datum we kunnen verwachten, zoals Netflix dat ook doet.
Tzeefje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je, acoster. Dit is in ieder geval serieuze info en geen flauw antwoord ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Allereerst; sorry. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om een flauw/onserieus antwoord te geven.

Het is helaas nog niet bekend wanneer het nieuwste seizoen beschikbaar wordt. Dus meer informatie heb ik er helaas ook niet over 😞 @acoster heeft de juiste plek gedeeld waar informatie over de content te vinden is. Hierop wordt je uiteraard op de hoogte gehouden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic