Kan iemand mij zeggen wanneer er tv toestellen komen met Oled kwaliteit en niet groter zijn dan 43 inch diagonaal?
Opgelost! Ga naar oplossing.
LG is de fabrikant van oled schermen.
Er zijn wel monitoren te koop maar heel duur.
De komst van 42"-oledpanelen was eerder nog niet bekend en tot op heden zijn er ook nog geen oledtelevisies aangekondigd met deze relatief kleine panelen. Wellicht verandert dat maandagmiddag, als LG Electronics meer over zijn oledtelevisies van dit jaar naar buiten brengt.
48 inch is de kleinste die ik kan vinden van LG.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
LG is de fabrikant van oled schermen.
Er zijn wel monitoren te koop maar heel duur.
De komst van 42"-oledpanelen was eerder nog niet bekend en tot op heden zijn er ook nog geen oledtelevisies aangekondigd met deze relatief kleine panelen. Wellicht verandert dat maandagmiddag, als LG Electronics meer over zijn oledtelevisies van dit jaar naar buiten brengt.
48 inch is de kleinste die ik kan vinden van LG.
Bedankt voor de reacties.
Ik wacht nog wel eventjes.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.