1
Vraag
2
Reageer en help mee
Shaggy5

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer komen de gecodeerde radiozenders ongecodeerd beschikbaar ?

Zie de lijst op :

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/radio

Vanaf kanaal 863 tm kanaal 902 zijn deze niet meer te ontvangen met de Ziggo ontvager, maar alleen via de televisie af te spelen. Dat is al sinds het opheffen van de analoge radio. Gaat dit nog wijzigen ?

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zal een moderator beter kunnen beantwoorden, mijn eerste gedachte is ga daar maar niet vanuit. Dat is een verkoop argument voor TV Start of hoger. Met de Ziggo ontvanger bedoel je een  QE317?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Shaggy5 Zo te lezen ervaar je problemen met een flink aantal zenders! Ik heb een aantal vragen. Krijg je een melding op de Ziggo ontvanger of kun je de zenders helemaal niet meer vinden? Welke ontvanger heb je van ons? Ik kijk graag even verder met je. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Alle gecodeerde radiozenders zijn vrij te ontvangen geworden bij het begin van de afschakeling van analoge radio. Waar jij het over hebt zijn muziekkanalen die altijd al gecodeerd waren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@youriy  schreef:

Alle gecodeerde radiozenders zijn vrij te ontvangen geworden bij het begin van de afschakeling van analoge radio. Waar jij het over hebt zijn muziekkanalen die altijd al gecodeerd waren.


Er waren zover ik weet altijd al vrij te ontvangen dvb-c radiokanalen, dat aantal ongecodeerde kanalen is omhoog gegaan per februari 2021 .

Via de QE317 waar het hier bijna zeker over gaat zal het aantal kanalen beperkt blijven naar ik verwacht.

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Je zegt niets anders : " alle gecodeerde radiozenders " betekent niet " alle radiozenders zijn gecodeerd ".

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dan begrijp ik je eerdere reactie blijkbaar anders dan dit is bedoeld. Waar het op neer komt per februari is het aantal ongecodeerde kanalen verhoogd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic