"Maar de storings checker geeft geen storing. "
Dit gebeurt alleen als er een heel blok of postcode eruit ligt, niet op straatniveau.
Ook niet als de storing binnen afzienbare tijd opgelost is.
Als er meerdere modems uitvallen, dan ziet men dat en wordt er actie ondernomen.
Als het een versterker in de straat is die sputtert, dan is er niet direct een monteur om de hoek die dit oplost met een nieuwe versterker, dat kan een paar uur duren.
Mogelijk komt er morgenvroeg een moderator hier langs, zij kunnen dieper in de systemen kijken en mogelijk zien wat er aan de hand is en de nodige actie ondernemen, als het nog niet opgelost is.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan en tussen haakjes erachter de huisnummers van de anderen die dezelfde storing ervaren, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info