1
Vraag
2
Reacties
J.LOHLE

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer is Billions seizoen 7 te zien?

Wanneer wordt Billions seizoen 7 vrijgegeven? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14080Posts
  • 1179Oplossingen
  • 6162Likes

Hey @Streamer99 . Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen. 

Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten! 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1629Posts
  • 161Oplossingen
  • 1088Likes

Hé goedemiddag @J.LOHLE, welkom hier op de Community!

Je kan niet wachten begrijp ik! Ik heb het nagekeken maar hier is momenteel (nog) niets over bekend helaas! Als we deze mogen gaan uitzenden zal je dit uiteraard lezen in onze nieuwsbrieven of op onze website 🙂

Flitskikker

Level 10
  • 487Posts
  • 17Oplossingen
  • 551Likes

@Welmoed 

Hiervoor is toch wat meer duidelijkheid vanuit het Content-team van Ziggo voor nodig.

Ziggo bezit de uitzendrechten van Billions. In ieder geval seizoen 1 t/m 6 en al dan niet de hele serie.

Volgens de API van Ziggo Go liggen de rechten nog tot 23 januari 2025 bij Ziggo, dat is nog bijna anderhalf jaar.

Op SkyShowtime is de serie in z'n geheel niet te zien. Waarschijnlijk pas na die datum (en dan waarschijnlijk met afgeragde ondertiteling).

Bij de voorgaande seizoenen liep Ziggo nagenoeg gelijk met de uitzendingen in de VS, en dan nu - bij het allerlaatste seizoen - is er ruim een week na het begin in de VS nog überhaupt niet bekend of/wanneer het seizoen bij Ziggo begint?

Dat snap ik niet. Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige seizoenen?

Judith11

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al meer duidelijkheid, er zijn inmiddels al 3 afleveringen in US uitgezonden. Hoe lang moeten wij nog wachten?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

We hebben de rechten van de voorgaande seizoenen nog tot die tijd, @Flitskikker. Dat zegt niets over de komende seizoenen. We hebben voor seizoen 7 geen exclusieve uitzendrechten, wat dus betekent dat wij de afleveringen van het nieuwe seizoen niet gelijk mogen uitzenden zodra ze in Amerika uit zijn gekomen. Over seizoen 7 is helemaal nog geen informatie bekend, zodra dit er wel is kun je erop rekenen dat Ziggo dat bekend maakt via de gebruikelijke kanalen. 

Op dit moment is er in Nederland nog geen partij die de rechten voor seizoen 7 heeft (voor zover ik kan vinden). Het blijft dus nog even wachten, ben ik bang @Judith11 .

Flitskikker

Level 10
  • 487Posts
  • 17Oplossingen
  • 551Likes

@Marije 

Bedankt voor je toelichting.

Dan rijst natuurlijk wel de vraag waarom Ziggo ervoor heeft gekozen om niet de exclusieve uitzendrechten voor seizoen 7 te verwerven, terwijl dat voor de voorgaande seizoenen wel het geval was -- volgens mij vanaf seizoen 3.

Vanaf seizoen 3 had Ziggo steeds de exclusieve uitzendrechten en kwamen de afleveringen wekelijks online na de uitzending in Amerika.

Dan is het wel opmerkelijk te noemen dat dat bij seizoen 7 (het allerlaatste seizoen) opeens niet meer het geval is. Des te vreemder is het dat er nog helemaal geen informatie over bekend is, zelfs niet 4 weken na het begin van het slotseizoen in de VS.

Van vier seizoenen (3 t/m 6) lang exclusieve uitzendrechten en wekelijkse afleveringen na de VS naar kennelijk geen uitzendrechten en 'er is überhaupt nog geen informatie bekend'. Hoe komt dat?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5815Posts
  • 690Oplossingen
  • 2432Likes

Ik snap dat die vraag door jouw hoofd rondspookt, door de mijne ook. Maar helaas heb ik geen antwoord op de 'waarom' vraag. Dat is een keuze die wij absoluut niet hebben gemaakt maar van bovenaf. 

Flitskikker

Level 10
  • 487Posts
  • 17Oplossingen
  • 551Likes

@Jamyla 

Zojuist van Telenet / Streamz te horen gekregen dat Billions seizoen 7 bij hen op 2 november beschikbaar komt. Bij Ziggo ook? 😇

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 347Oplossingen
  • 1717Likes

@Flitskikker als daarover nieuws te melden is zullen we dat zeker delen via onze online kanalen! 

Sneak1337

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het illegaal downloaden neemt weer toe. Logisch, je zet 6 seizoen er op en voor de rest zoek je het maar uit als gebruiker. Is ook bij netlfix en prime. Je betaalt tientallen euros per maand, maar je krijg niet wat je wil zien. Dit model gaat zo niet werken legaal als het helemaal weer gaat versnipperen en iedereen halve series gaat streamen. Erg jammer en zeer frustrerend. Op dit moment lijkt het niet mogelijk om legaal seizoen 7 te kijken in nederland. Ik begrijp best dat mensen het illegaal gaan kijken. Gemiste kans, want deze markt laat men nu liggen.

Streamer99

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iemand die bij Ziggo op de programmering / marketing werkt kan het beste even naar Showtime in de VS bellen en onderhandelen om ook 7 uit te mogen zenden. Die willen de rechten heus wel kwijt. Nederland is klein, dus de uitzendrechten zullen heus geen “billions” kosten. Maar dan moet er wel iemand in actie komen. Of misschien dan toch een concurrent? Amazon prime bijvoorbeeld, die willen toch de nederlandse markt veroveren. Mooi kansje dit 🙂

Streamer99

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is er inmiddels meer bekend over wanneer seizoen 7 te zien is in Nederland?

Sneak1337

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hij is ook geen onderdeel van skyshowtime. Ook vreemd

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14080Posts
  • 1179Oplossingen
  • 6162Likes

Hey @Streamer99 . Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen. 

Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic