Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
psv61
Level 1

Wanneer is Billions seizoen 7 beschikbaar?

Hallo. 

Inmiddels is in Amerika het seizoen afgelopen.   We wachten hier al weken op het vervolg na seizoen 6  Weten jullie al iets meer. Ik durf bijna geen artikel te gaan.lezen ivm eventuele spoilers.  Het schijnt dat jullie wel de rechten hebben.  maar het niet mogen uitzenden.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@psv61 Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen. 

Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Misschien kan @Lycke  of mede collega dit vertellen, zij hebben topic die ik niet meer kan vinden en wie weet kan ze dit doorzetten.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @psv61, ik heb hier intern uitvraag naar gedaan voor je! Zodra we bericht terug hebben hoor je het 🙂

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Welmoed je bent er als een Speedy bij, dank je wel.

@psv61  er is nog wel een optie om Seizoen 7 te kijken, maar ik weet niet of ik dat hier kan neerzetten, je kan me altijd even een pb sturen daarvoor. Ik loop ook met seizoenen voor dan Nederland 😉

0 Kudos
Flitskikker
Level 11

Seizoen 7 is in België wel te zien bij Telenet. Hopelijk volgt Ziggo snel.

https://www.telenet.tv/nl/home/search/empty/details/series/crid:~~2F~~2Fog.libertyglobal.com~~2FGN~~...

Het is ook via Streamz te zien, mocht je daar een abonnement hebben.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@psv61 Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen. 

Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten! 

MR_CHIP
Level 19

das toch bizar

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Bedankt voor het uitzoeken @Vincent Het is wat het is. 

0 Kudos
Streamer99
Level 2

Nooit niet? Er is veel animo voor. Misschien even op agenda zetten bij de volgende meeting? 🙂

0 Kudos
Template
Level 17

@Streamer99 Huh, wel? Terwijl @Vincent zegt niet

@Flitskikker Streamz wordt officieel niet in Nederland aangeboden 

0 Kudos