Hallo.
Inmiddels is in Amerika het seizoen afgelopen. We wachten hier al weken op het vervolg na seizoen 6 Weten jullie al iets meer. Ik durf bijna geen artikel te gaan.lezen ivm eventuele spoilers. Het schijnt dat jullie wel de rechten hebben. maar het niet mogen uitzenden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@psv61 Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen.
Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien kan @Lycke of mede collega dit vertellen, zij hebben topic die ik niet meer kan vinden en wie weet kan ze dit doorzetten.
Hi @psv61, ik heb hier intern uitvraag naar gedaan voor je! Zodra we bericht terug hebben hoor je het 🙂
Seizoen 7 is in België wel te zien bij Telenet. Hopelijk volgt Ziggo snel.
Het is ook via Streamz te zien, mocht je daar een abonnement hebben.
@psv61 Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Seizoen 7 is op dit moment niet bij ons te zien. Er zijn nog geen concrete plannen bekend om deze toe te voegen.
Altijd op de hoogte van ons aanbod? Houd deze pagina in de gaten!
das toch bizar
Bedankt voor het uitzoeken @Vincent Het is wat het is.
Nooit niet? Er is veel animo voor. Misschien even op agenda zetten bij de volgende meeting? 🙂
@Streamer99 Huh, wel? Terwijl @Vincent zegt niet
@Flitskikker Streamz wordt officieel niet in Nederland aangeboden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.