Vraag
Reacties
Nalletje
Level 2

Wanneer Ziggo Next Extra box weer leverbaar?

Goededag,

Ik vroeg mij af wanneer er weer Ziggo Next extra boxen leverbaar zijn en/of je daar door Ziggo van op de hoogte wordt gesteld. Elke keer bellen lijkt me namelijk niet zo handig?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
KBX458
Oud Community-lid
De website van Ziggo regelmatig raadplegen en de community.
Zodra ze weer kunnen worden geleverd wordt daar ongetwijfeld melding van gemaakt.
0 Kudos
A van der schag
Level 3
Nalletje
Wat je natuurlijk kunt doen is op de website van Ziggo in Mijn Ziggo onder het kopje Mijn producten → Televisie onderin de mogelijkheden voor Extra tv in huis in de gaten houden.

KBX458
Je was me net een slag voor, maar alle info helpt natuurlijk. :wink:
Nalletje
Level 2
Topicstarter
Ik heb geen melding gehad dat ze beschikbaar waren en ook geen melding dat ze niet meer beschikbaar zijn. Ik had gebeld met klachten en toen kreeg ik te horen dat ze niet meer leverbaar zijn. Ik vind het persoonlijk een beetje te veel werk om in te loggen op de website of het forum dagelijks te raadplegen
0 Kudos
A van der schag
Level 3
Nalletje
Dan begrijp ik niet dat het niet te veel moeite was om dit topic te starten.
Maar je zou ook buiten kunnen gaan staan en wachten tot er een uit de hemel komt vallen. :wink:
0 Kudos
Nalletje
Level 2
Topicstarter
@ a van der schagt als je niks nuttigs te melden heb kan je ook gewoon niet reageren
0 Kudos
A van der schag
Level 3
Nalletje
Het is ook een vreemde actie om dit topic te starten terwijl je in een ander topic 7 dagen geleden al gereageerd hebt.

Nalletje wrote:
Ik ben ook in afwachting van de extra next maar ziggo kan niet aangeven wanneer het weer beschikbaar komt. Is er te weinig besteld??

Geduld is een schone zaak, ik wens je dan ook sterkte.
0 Kudos
cameraatje
Level 6
A van der schagt wrote:
Nalletje
Dan begrijp ik niet dat het niet te veel moeite was om dit topic te starten.
Maar je zou ook buiten kunnen gaan staan en wachten tot er een uit de hemel komt vallen. :wink:

Vreemde reactie! Wanneer ik bij bijv. Bol.com iets wil bestellen wat niet op voorraad is dan kan ik aangeven dat ik belangstelling heb voor dat artikel. Ik ontvang dan automatisch een mailtje van Bol.com zodra het artikel weer wél leverbaar is. Moet toch voor zo'n groot bedrijf als Ziggo ook een kleine moeite zijn? Ik vind de vraag van Nalletje zo gek dus niet.
A van der schag
Level 3
cameraatje
De vraag op zich was ook niet verkeerd maar als er dan advies gegeven wordt door 2 personen en het is dan te veel moeite om even in te loggen op de website dan schiet mij dat in het verkeerde keelgat.
0 Kudos
cameraatje
Level 6
A van der schagt
Nee, de vraag was of je door Ziggo geïnformeerd zou kunnen worden, niet wat je zélf allemaal zou kunnen doen. Eigenlijk dus de vraag of je van Ziggo wat service mag verwachten. Nee dus!