Mediaonline

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer Filmbox toegevoegd bij Ziggo

Wanneer komt Filmbox ook in het basispakket van Ziggo?
Want diverse andere bedrijven gingen jullie al voor!
 
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

volgens mijn is daar helaas (nog) niks belang over 

maar als er nieuwe zenders en of diensten toegevoegd woorden dan wordt dat uiteraard gemeld op de community 

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Enkel Caiway en Delta wat feitelijk hetzelfde bedrijf is, en canal digital.

Ziggo heeft net als KPN  Film1 van SPI in het aanbod, Filmbox HD is wezenlijk niet veel meer dan een reclame kanaal voor Film1.

Dat geschreven hebbend films zonder reclame onderbrekingen zijn uiteraard wel het ideaal, zelfs als deze niet on demand zijn.

 

Bijzonder detail bij Delta blijkbaar drie maanden, bij Caiway mogelijk een jaar, nog geen permante doorgifte dus.

 

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Ziggo en zenders toevoegen 🤣🤣🤣. Dat kun je wel vergeten. De laatste zender die Ziggo toevoegde was een teleshopzender en is alweer bijna twee jaar geleden. En die zender voegde Ziggo alleen maar toe omdat ze door die zender betaald worden en niet in het belang van hun klanten. 

Mediaonline
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je Tommy Teleshopping  mag per direct weg uit aanbod voegt totaal niks toe.

Filimbox is inmiddels ook toegevoegd bij andere kabelnetwerken.

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Tommy Teleshopping zal niet weg gaan omdat Ziggo er aan verdient om deze zender door te geven. Wat klanten zoals jij en ik willen interesseert Ziggo niet. Ziggo loopt hopeloos achter op tv zender gebied. Je mag al blij zijn dat Ziggo zenders in kleur doorgeeft zonder dat je daar extra voor moet betalen. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

volgens mijn is daar helaas (nog) niks belang over 

maar als er nieuwe zenders en of diensten toegevoegd woorden dan wordt dat uiteraard gemeld op de community 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Enkel Caiway en Delta wat feitelijk hetzelfde bedrijf is, en canal digital.

Ziggo heeft net als KPN  Film1 van SPI in het aanbod, Filmbox HD is wezenlijk niet veel meer dan een reclame kanaal voor Film1.

Dat geschreven hebbend films zonder reclame onderbrekingen zijn uiteraard wel het ideaal, zelfs als deze niet on demand zijn.

 

Bijzonder detail bij Delta blijkbaar drie maanden, bij Caiway mogelijk een jaar, nog geen permante doorgifte dus.

 

 

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Dat Ziggo Film 1 al in het aanbod heeft zegt niets en is geen argument om Filmbox niet toe te voegen. Caiway en Delta hebben immers Film 1 ook in het aanbod. 

 

Het zou Ziggo sieren om eens wat zenders toe te voegen. Maar ik denk dat de kans op een Elfstedentocht volgende week groter is. 

 

Mediaonline
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet dat Caiway en Delta onder zelfde paraplu vallen bij Ziggo zou het prima aanvulling op huidige zender aanbod!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Gertjan Woudenb  schreef:

Dat Ziggo Film 1 al in het aanbod heeft zegt niets en is geen argument om Filmbox niet toe te voegen. Caiway en Delta hebben immers Film 1 ook in het aanbod. 


Schrijf ik dan ergens een argument voor het wel of niet toevoegen. Er is heel simpelgesteld maar één reden $$$$$ dat bepaald alles. 

 

Heel veel meerwaarde bied dit kanaal niet al het aanbod is elders ook te zien, het betreft allemaal gekocht producties, het reclame vrij doorgeven is dan de meerwaarde.

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Geld bepaalT (met een t en niet met een d) bij Ziggo inderdaad alles. Wat klanten willen is veel minder interessant voor Ziggo. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Mediaonline en welkom hier op onze Community! 

Op dit moment zijn er geen plannen om Filmbox toe te voegen maar wie weet wat de toekomst brengt! Ik zet je feedback door naar de juiste afdeling.

** Moderator Edit 'geen' nav reactie Gertjan ** 

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

@Mariska : "Op dit moment zijn er plannen om Filmbox toe te voegen". Ik schrok me rot, Ziggo en een zender toevoegen 🤣😂. We hebben eerder een Elfstedentocht. Maar waarschijnlijk ontbreekt het woordje geen. Dat woord wordt ook veel gebruikt door Ziggo 🤣.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Het is maar goed dat jij zo scherp bent @Gertjan Woudenb. Het woord 'geen' ontbreekt inderdaad! Nu alweer toe aan weekend 😉 Ik heb het aangepast. 

Uitgelicht topic