Zo een twee weken geleden mijn abbo gewijzigd in Wifi groot. Mijn tv abbo (complete) bleef hetzelfde maar nadat ik akkoord had gegeven waren al mijn opnames en mogelijkheid tot opnemen weg. Daar was ik best ziek van. Gebeld met de belofte dat alles weer opgelost en terug zou zijn wanneer ik het nieuwe modem had geïnstalleerd. Nou dat was dus niet het geval. Weer gebeld na 30 minuten in de wacht te zijn gezet omdat men het niet kon verklaren. Toen gaan chatten en ik werd teruggebeld. Deze medewerker begreep er niets van . Ik heb het complete pakket maar opnemen gaat nog steeds niet. Ik krijg een pop-up dat ik moet upgraden naar complete terwijl dat volgens Ziggo het geval is. Hopelijk wordt ik snel teruggebeld of gemaild want dit heeft me enorm veel tijd en irritatie gekost. Ben ook bang dat ik al mijn opnames kwijt ben.
Verder verwacht ik ook compensatie in de vorm van een korting omdat ik gewoon al twee weken geen complete functies kan gebruiken..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de tussentijd zijn we ruim voorbij aan die 5 werkdagen. Alles weer werkende? @Dreski
Helaas nog niets veranderd...☹️ Erg frustrerend.
@Dreski Ik vermoede al dat dit niet binnen 5 werkdagen zou lukken, want anders zou het bij mij en anderen niet al langer dan een jaar hoeven duren zonder oplossing.
Er lijkt een oplossing aan te komen in september.
September???? Wow daar wordt ik niet blij van. Dit gaat ook een forse compensatie worden voor Ziggo. Straks 4 maanden niet gebruik kunnen maken van waar ik voor betaal.
@Dreski schreef:September???? Wow daar wordt ik niet blij van. Dit gaat ook een forse compensatie worden voor Ziggo. Straks 4 maanden niet gebruik kunnen maken van waar ik voor betaal.
Ziggo bied geen compensatie
Balen dat het niet gelukt is @Dreski. Ik heb navraag gedaan bij de afdeling, je bent meegenomen in de batch op de 23ste, dit heeft het voor de anderen in de batch verholpen. Die zijn nu weer in staat om een opname te plannen. Nu rest de vraag, speelt er dan een ander issue of heeft het bij jou een andere oorzaak?
Om dit na te gaan, nemen we je voorbeeld voor de tweede keer mee. Die batch is gepland voor komende dinsdag, puur om uit te sluiten dat er wellicht iets fout gegaan is bij het herstellen. Horen we het woensdag graag van je! Zonder al teveel vooruit te lopen op de zaken. Als dat het niet oplost, dan moeten we echt even terug naar de tekentafel.
Ik vermoed dat je het vast al aan andere moderators voorgelegd hebt @Bert, alleen als ik je bericht goed begrijp. Dan speelt het issue ook bij jouw abonnement of van bekenden? Heb je het topic waarin je dit aangegeven hebt voor mij? Of wellicht de informatie , door die onder je Community profiel te plaatsen? Ik zet mij natuurlijk met alle plezier voor je in 🙂
Wanneer een dienst, zoals opnemen niet werkt, dan heb je recht op een compensatie, volgens onze garantieregeling. Daarbij kijken wij naar je abonnement + de hoeveelheid tijd dat je zonder zat. Notitie hierbij, dat compenseren gebeurt nadat de storing verholpen is.
@MR_CHIP schreef:
@Dreski schreef:
September???? Wow daar wordt ik niet blij van. Dit gaat ook een forse compensatie worden voor Ziggo. Straks 4 maanden niet gebruik kunnen maken van waar ik voor betaal.
Ziggo bied geen compensatie
@MR_CHIP Ziggo bied in bepaalde gevallen wel compensatie.
Het is zeer situatie afhankelijk en in bepaalde gevallen wordt wel degelijk compensatie geboden, het hangt er van af wat er precies is misgegaan en nog steeds misgaat en de periode die het betreft.
@Dennis Alex weet alle ins en outs van dit en mijn probleem en heeft een lijntje met de 3e lijn.
Dat vermoeden had ik al een beetje! Alleen ik kon het hem die donderdag niet vragen.
Heb het bij hem onder de aandacht gebracht dat jij en ik dit net besproken heb in dit topic. Aangezien hij dit al in beheer blijft, zal het bij Alex liggen nu verder.
Is er misschien een update? over een kleine twee weken begint B&B Vol Liefde 2025. Wanneer ik dit niet kan opnemen krijgen mijn vrouw en dochter moordneigingen. Het begint nu echt vervelend te worden.
Hi @Dreski - Goed dat je navraag doet! Ik zie in ieder geval dat het onderzoeksticket waar je eerder aan bent toegevoegd nog geen update heeft, daar is dus helaas nog geen voortgang te melden. Tegelijkertijd weet ik nog niet zeker of dat je (gehele) probleem direct gaat oplossen. De problematiek is daar vooral dat er geen koppeling tussen de Mediabox en Ziggo GO, waardoor je via de app ook niet kunt opnemen of opnames inplannen, terwijl het bij jou misgaat bij je gehele abonnement: Je kunt namelijk ook niet opnemen op de Mediabox zélf, toch?
Het kan hoe dan ook geen kwaad om het eerder genoemde onderzoeksteam er naar te laten kijken (en mogelijk iets in de achterliggende systemen kunnen vinden), maar tegelijkertijd wil ik ook nog wat andere zaken uitsluiten. Ik heb zojuist alle rechten op je Mediabox volledig opnieuw ingeladen. Zou je voor de zekerheid zowel je modem als mediabox opnieuw willen opstarten en daarna kijken of je enig verschil merkt? Verder ben ik ook benieuwd of ESPN Compleet (nog) wel werkt op de Mediabox?
Ik kan inderdaad niet met de mediabox en ziggo go opnemen. Ik zal morgen de mediabox en modem opnieuw opstarten. dit heb ik al eens gedaan overigens en er was geen verschil.
ESPN compleet werkt prima op de mediabox. Dit zorgt er overigens voor dat mijn huwelijk onder spanning staat. 😉 Wat ik wil werkt wel maar wat mijn vrouw wil helaas niet. Opnemen van programmas.
Dan moeten we ESPN maar weer even uitzetten zodra het opnemen weer beschikbaar is. Voor het evenwicht 😅
Zonder gekheid: Eigenlijk komen we vooralsnog tot dezelfde conclusie als mijn collega's: Je abonnement is helemaal goed verwerkt, en we kunnen de reden nog niet vinden waarom je Mediabox plotseling niet meer kan opnemen. Het opnieuw opstarten zal het niet perse verhelpen, ik zag inderdaad dat dat eerder is gedaan, maar hopelijk wel in combinatie met het eerder genoemde opnieuw inladen van de rechten. Ik hoor graag van je!
Dit heeft helemaal niets geholpen helaas...
Nu al een maand verder. Ik word hier echt niet vrolijk van.😡
Kom eens met wat updates. Dit is zwaar klote.
Om het nog zuurder te maken krijg ik net een mail dat het tarief voor de extra mediabox 2 euro omhoog gaat. Nu heb ik 2 euro bespaart op mijn nieuwe abbo die niet eens werkt zoals het zou moeten.
Hey @Dreski - het spijt me dat we je tot op heden niet hebben voorzien van een nieuwe reactie in je topic. Weet dat je gegevens intern met het onderzoeksteam zijn gedeeld. Vandaag ben ik hier wederom achteraan gegaan. Als ik een update voor je heb dan laat ik het weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.