1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Waarom zenders app tv française niet in HD?

De titel zegt het al, maar voor alle zekerheid;

 

Waarom zijn de zenders in de app tv française niet in HD @Ziggo ?

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

TV Française en Italia zijn een App en of deze in de toekomst aangepast gaan worden, is nog niet bekend, Ziggo is al druk bezig met kanalen naar HD om te zetten, maar Apps kosten meer tijd.

 

Wel goed dat je dit aangeeft en een Ziggo Medewerker kan dit doorzetten en eventueel nagaan wanneer dit gaat gebeuren. Ze komen vanzelf in de topic's en geven je dan terugkoppeling.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dave!  schreef:

TV Française en Italia zijn een App en of deze in de toekomst aangepast gaan worden, is nog niet bekend, Ziggo is al druk bezig met kanalen naar HD om te zetten, maar Apps kosten meer tijd.

 

Wel goed dat je dit aangeeft en een Ziggo Medewerker kan dit doorzetten en eventueel nagaan wanneer dit gaat gebeuren. Ze komen vanzelf in de topic's en geven je dan terugkoppeling.


Dat is deels onzin, dat kost echt niet meer tijd. Ofwel er is een afspraak met die aanbieders dat de resolutie bewust laag wordt gehouden, of Ziggo doet dit zelf bewust.

 

Ps blijkens Breedbeeldweetjes zou het wel in HD moeten zijn via de app. Geen idee of dat dan recent is veranderd 

 

Nu nog in de app:
In HD: France 2, France 3, France 4, France 5, TV5 Monde (via de app in HD, via dvb-c in SD) , France 24, Arte.
En in SD+ France Ô

Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Ik ben sept. 2021 overgestapt naar KPN, maar wil weer terug. Dat gaat dus sept. 2022 gebeuren. Ik ben hier ook nieuwsgierig naar aangezien ik geregeld keek naar die zenders in beide apps. Ik kan me herinneren dat er in de Franse app een stuk of 4 zenders HD waren. In de Italiaanse app was alles SD. Bij KPN zit RAI Uno in HD. Maar dat is dan ook gelijk de enige Italiaanse zender. Ik blijf dit volgen.👍

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ga in de ochtend even wat raadplegen over beide Apps.

 

@RoWi.  het is alleen de info die ik heb dus meer weet ik er ook niet van. Ik snap je uitspraak en ik ga het even in de wandelgangen na.

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

TV5 Monde is op dvb-c al minstens een jaar in HD. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@wewanl  schreef:

TV5 Monde is op dvb-c al minstens een jaar in HD. 


De info op Breedbeeldweetjes is uit 2020. Nu is 720p ook HD ik weet niet welk formaat het is via de app.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

TV5 Monde zit ook in het digitale pakket en in de App, volgens mij zijn de App kanalen nog SD op TV Monde na maar zal zoals ik beloofd had dit even navraag doen.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Kan, maar ik heb het over de app en daar staan nog een stuk of 5 andere kanalen in he? En onder andere france 2 was wél in HD en nu zeker niet meer. Dus @Ziggo ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic