Sofdie

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Waarom valt na update de verbinding elke keer weg.

Zowel bij live tv als bij replay of opnames wordt zo maar ineens de vebinding verbroken.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dat is niet normaal dat dat gebeurt, ik lees het ook niet vaker op dit forum.

Op zoek naar de oorzaak:

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Sofdie
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het signaal komt binnen in de woonkamer op de plek van de oude CAI (!) aansluiting, die door Ziggomonteurs is vernieuwd. Daar is de mediabox op aangesloten. Afgelopen week is er een update gedaan door Ziggo. Daarvoor is dit nooit eerder gebeurd. De afgelopen 3 dagen is het een keer of 3 gebeurd. De 1e keer bij het proberen opstarten van een film via de Mediabox, de 2e keer bij het kijken van een programma via replay en vanmiddag bij een live-programma kijken. Dan moet ik eerst de mediabox helemaal uitzetten om hem weer aan te zetten waarna we weer gewoon beeld hebben. Live tv kan dan verder gekeken worden, replay op een film moet eerst weer opnieuw opgestart worden. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Probeer deze stappen eens, ik zie dat de splitter behoorlijk diep in het witte kapje zit, waardoor mogelijk de splitter niet diep genoeg in de wandcontactdoos kan komen.

 

Uitgelicht topic