Vraag
Reacties
Dotje779906
Level 1

Waarom valt het geluid weg bij opnames?

Waarom valt mijn geluid regelmatig, vooral bij opnames. Ben sinds afgelopen vrijdag nieuwe klant en nu al dit.🥴🥴🥴

1000006278.jpg

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Steefb
Level 20

Bestel een monteur om alles na te laten kijken en waarschijnlijk te updaten.

 

 

De Ziggo monteur | Klantenservice | Ziggo

 

Hulp bij het installeren
Ben je een nieuwe klant, net verhuisd of heb je een nieuw Ziggo apparaat in huis? Tot 8 weken nadat je de apparaten hebt ontvangen, helpt de monteur je gratis om alles aan te sluiten.

Dit doet de monteur voor je:
Alle Ziggo apparaten aansluiten
Meegeleverde wifi-versterkers aansluiten
1 tv, 1 vaste telefoon en 1 wifi-apparaat (laptop, smartphone of tablet) aansluiten
De wifi controleren in 3 door jou gekozen ruimtes in huis
Advies geven over bekabelen en plaatsen van apparaten en de beste wifi-oplossing
Onze garanties
28 dagen garantie op de werkzaamheden
2 jaar garantie op het gebruikte materiaal
Wifi Garantie voor wifi die werkt. Gegarandeerd.
Dit hoort er niet bij:
Meer dan 1 eigen wifi-apparaat aansluiten
Boren, freezen en kabels wegwerken in de muur

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Dotje779906, welkom bij Ziggo, en de Ziggo Community! 😄

Als je net klant bij ons bent geworden, dan wil je natuurlijk dat alles goed werkt. Ik zie dat @Steefb een goede reactie heeft geplaatst. Je hebt recht op een installatiemonteur, en als de monteur is geweest, dan weet je zeker dat alles goed werkt. 😄

Ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt. We horen na het bezoek graag van je of alles naar wens werkt.

0 Kudos